• Politik Terkini

    Tuesday, October 1, 2013

    BAN Jiwang - Luahan Cinta Papa Geli Kepada Fatien Afiqah

    Saper kata umur 15 tahun otak masih kecik, tak tau nak beza n jaga rumahtangga. Zaman era jepun dulu selamba je kawin time tu. Tapi sekarang dunia dah lain, kena masuk U dulu. Kalau dah ber geliyomi macam ni, aku tak tau la macam mana.

    Terlebih viagra ka?

    6 comments:

    1. ala tomey tomey. mana gmbr awek dia? ak nk tgk.

      ReplyDelete
    2. bangang ke apa budak ni

      ReplyDelete
    3. Loyanya tekak aku tengok mamat ni. Selisih jgn sampai jadi menantu atau ipar aku...

      ReplyDelete
    4. jadi tunggul lagi bagus

      ReplyDelete