• Politik Terkini

    Sunday, October 6, 2013

    BAN Sipak - Nunez Tunjuk Fcuk Kepada Penyokong Kelantan

    Sudah jatuh ditimpa tangga. Patutla kalah, player tak professional. Bazirkan duit TMJ je. Belanja mahal2 tapi tak bleh terima tekanan penyokong. Macam ni ke player import JDT yang dikatakan kelab kaya penyokong ramai. Tak professional langsung. Patutlah kalah 6 - 1. Main takde la terer sangat, tapi sebab dibayar gaji mahal. Nak tunjuk lagak. puuiii!! Satu piala pun tak dapat.

    Berbaloikah TMJ melabur jutaan ringgit untuk player berperangai macam ni?



    Info Asal : RajaLangkasuka , RedFC

    12 comments:

    1. patut kalah pun. pemain mcm pundek perangai.

      ReplyDelete
    2. Player JDT ni apesal perangai buruk2?

      ReplyDelete
    3. pilih player gemuk2,pendek2

      ReplyDelete
    4. Kau bodoh carlos. kau dah tak de kat sane kau berbual pantat pulak. penyokong TRW mmg macam babi. kau tak tahukan. semuanya bangsat nak mampos. tak tawu jgn buat2 tahu. TOLOL!!

      ReplyDelete
      Replies
      1. bau busuk langau mana ni woi! hahaha.. Bodoh penyokong JDT ni. Terimalah kenyataan team kome tu takde piala pun 2013. Sembang kencang! main macam taik! Penyokong pn mcm taik! ale ale ale 6 1... hahahaha

        Delete
      2. kebangsatan penyokong JDT dh diketahui umum. tersebar luas kt facebook. tak payah nak backup la. kebodohan korang main lontar tisu tandas masuk padang. Penyokong lalang baru masuk padang. mcm gampang perangai. JDT dpt berapa piala tahun ni?

        Delete
      3. Masuk hutan cari gaharu,
        Singgah sebentar makan labu,
        JDT menangis di Kota Bharu,
        Mat Yo menyanyi tidak berlagu.
        Dari Johor singgah di Tangkak,
        Singgah di Tangkak bermain congkak,
        Baru 4 gol sudah berlagak,
        kena 6 gol balik merangkak.

        Delete
      4. Bodoh laa Kelantan... Nate berok...

        Delete
    5. Dahla bahan JDT. depa dh mengicap habis dahtu

      ReplyDelete
    6. BELIA KELATE BENCI JDT!

      ReplyDelete