• Politik Terkini

    Thursday, November 28, 2013

    BAN Gaji - DSAI Bidas Kenaikan Gaji Exco Selangor. Memang Patut Pun!

    Dalm hal ni aku sdiri tak setuju dgn keputusan khalid. Menaikkan gaji sampai melepasi tahap jealous exco BN dan Exco PR negeri lain. Ape motif naikkan gaji sampai macam tu sekali. Gaji MB lebih tinggi dari PM. Aku tau la selangor tu negeri kaya. 3 negeri je yang memberi impak besar pada GDP negara. Selangor, Johor dan Penang. Yang lain tu bleh la sikit2.

    Haritu dalam Dewan Rakyat PKR sendiri suh potong elaun, skrang kat selangor PKR naikkan gaji sampai aku rasa tak relevan. Perkara ni boleh menjealouskan barisan nasional. Aku rasa mesti alasan untuk elak rasuah. Harap takde la yg try cucuk hidung sendiri nak korek pasir lepas ni.

    Nantikan BN dgn masalah air selangor.


    6 comments:

    1. lepas ni berebut la nk jadi MB kat selangor. makin ramai jadi gila kuasa.

      ReplyDelete
    2. gaji menteri skali naik 100%. gaji rakyat jelata. takbleh nanti defisit banyak... puiiI!

      ReplyDelete
    3. kalaulah PR memerintah. agak2 berapa gaji PM?

      ReplyDelete
      Replies
      1. semestinya lebih tinggi dr gunung kinabalu

        Delete
    4. Apa pasal gaji Ketue menteri Serawak dan anggota kabinet nya lagi tinggi gaji mereka malah melebihi 100% gaji PM dan menteri pusat...tapi x de yg bising melampau?

      ReplyDelete
    5. Itulh bila kerajaan PR buat mcm2 lh cerita (jdi hot) tpi bila kerajaan BN senyap je, terlebih 2 ngo perkasa, banggang sungguh

      ReplyDelete