BAN Mistik - Villa Nabila Tempat Penagih Dadah ?

Kecoh habis satu malaysia kisah budak ni hilang. Sampaikn aku pun percaya dunia paralimpiknormalik ni. Puuii... Tak tahan lagi, habis tok pawang duk jaja nama nak pi tolong. Tup tap tup tap, ada pulak berita pasai rumah tu tempat penagih.. Tapi tak tau la ni beritaterkini sahih ke tidak. Yang pasti dunia mistik ni memang wujud. Band misfit pun layan je melodinya.

Sorry la, tenet aku buat taik.. Aku tak sempat nak update banyak2.. Sibuk punya pasal.. Nanti next week kot aku ada masa lebih ibarat lautan di udara. Aku update sampai muntah.

Misteri remaja hilang di Vila Nabila menjadi tumpuan orang ramai baik di sekitar Johor Bahru mahupun pengguna di media sossial apabila berita kehilangan remaja dikatakan sejumlah 23 orang ramainya dikaitkan pula dengan elemen paranormal.

Maka berduyun-duyunlah ramai menyaksikan sendiri kesahihan cerita Villa Nabila Johor Baru JB ini sehingga akhirnya suasana menjadi kelam-kabut dan telah menyusahkan pelbagai pihak.

Walaubagaimanapun berita terkini yang Berita Semasa terkini menunjukkan di sini, cerita & kisah mengatakan 23 remaja hilang di Villa Nabila Johor Bahru, JB adalah karut belaka.

Ini kerana remaja yang telah pun disahkan hilang berdasarkan laporan polis yang telah dibuat iaitu Izzat Izzudin Husin (16 tahun) telah pun ditemui. Sudah ditemui? Ya…sudah ditemui.

Izzat Izzudin Husin ditemui di Flat Desa Mutiara, Johor Bahru, Johor pada tengah malam tadi

Izzat Izzudin Husin bersama 2 rakannya iaitu seorang rakan lelaki, dan seorang lagi kawana perempuan telah dirakamkan kenyataannya di Balai Polis Bandar Dato Onn

Berita Semasa difahamkan yang mana Izzat Izzudin Husin telah lari rumah bersama teman wanitanya dan tidur di flat kawannya

Moga ini menjadi pengajaran kepada pengguna Internet di Malaysia. Apa sahaja yang tersebar dan dikongsikan, belajar menganalisa setiap maklumat terlebih dahulu. Nampaknya pengakhiran cerita misteri Villa Nabila Johor Bahru tidak seperti yang diharapkan ramai pihak.

Info Asal : Beritaterkini

Post a Comment

11 Comments

  1. org bizi psl ni. berahim ali relax je pekena teh

    ReplyDelete
  2. mamat yg hilang tu lah hantunya...kwn2 dia pun sama bersubahat...menipu dan buat cerita...hantu betul...buat meyusahkan orang ramai dan mak bapak...sekarang sapa yg malu???Mereka dan keluarga mereka sendiri...
    bangsa lain sibuk cari duit berniaga...bangsa Melayu ne sibuk melepak tak de kerja...tak de duit pow mak bapak, meragut, mencuri....hai apa nak jadi dah.....

    ReplyDelete
  3. What's up, just wanted to mention, I liked this blog post.
    It was helpful. Keep on posting!

    my weblog :: vermont Seo

    ReplyDelete
  4. I like what you guys are up too. This type of clever work
    and coverage! Keep up the excellent works guys I've incorporated you guys to our blogroll.


    Also visit my blog post :: กระเป๋าแฟชั่น

    ReplyDelete
  5. Heya are using Wordpress for your blog platform?
    I'm new to the blog world but I'm trying to get started and set up my
    own. Do you need any coding expertise to make your own blog?
    Any help would be really appreciated!

    Feel free to surf to my webpage wet n wild lipstick

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. Wow, superb blog layout! How long have you been blogging for?
    you made blogging look easy. The overall
    look of your web site is excellent, let alone the content!


    Also visit my web-site: detox

    ReplyDelete