• Politik Terkini

    Saturday, November 9, 2013

    BAN RumahTangga - Rahsia Berpoligami Wajib Suami Tahu

    fuuuyyoooo... Bab ni kalau lelaki konfem tersengih melebar mcm kucing garfield. Kalau pompuan konfem tarik kening mata mengalahkan rimau belantara menyerang tikus... Dari zaman tadika sampai ke university, aku bleh jumpa berapa kerat je pompuan suka laki dia berpoligami.. Yeala, semua sedia maklum tak semua orang boleh kongsikan kasih sayang. lagikan spender pun susah nak kongsi.

    So, watever it was. carilah ketenangan berpasangan bukannya memasan bom dalam spender.

    8 comments:

    1. poligami hnya utk lelaki power. tak power jgn cuba try. kang tak pasal2

      ReplyDelete
    2. best ke poligami ni?

      -persatuan isteri syg suami

      ReplyDelete
    3. best! ibarat seorang lelaki yang memiliki 4 buah motor yang boleh ditunggang, Aprilia RSV4, kawasaki Z-800, Yamah M-1 dan vespa cabuk!

      ReplyDelete
      Replies
      1. mana hang tau. berapa bini hang skrng ni?

        Delete
    4. oh..kalu bini tua...yg no 1 tu,umpama vespa cabuk ye...dulu tu masa muda-muda vespa cabuk tu lah tiap hari asyik dok 'kiwi'..aii dah dapat yamaha M1..tak pandang vespa ye!.INGAT motor selain vespa cabuk tu...semuanya jenis kuat maintenance.perabihkan duit!

      ReplyDelete
    5. betul tu, mat Pahit (Jauhari yang mengenal manikam) vespa cabuk kos tak tinggi, yang lagi 3 tu, memang maintenance tinggi, perabihkan duit memang tepat sekali!
      saya sokong 100%.

      ReplyDelete
    6. poligami adalah keharusan oleh Allah utk lelaki yg mampu, bukan setakat zahir batin, mampu memimpinkan keluarga2nya yg berlainan umpama @ suami adalah nakhoda uruskan kapal2 dgn kapten2 masing2..his wives !! jika kapal2 nya berlayar dgn berjaya dgn penumpang2nya/anak2 mereka..lelaki td adalah NAKHODA yg hebat, insyaaAllah diberikan pahala sebesar2nya..inilah madunya dinikmati seluruh keluarganya

      ReplyDelete
    7. This comment has been removed by a blog administrator.

      ReplyDelete