• Politik Terkini

    Wednesday, December 11, 2013

    BAN Seks - Bini Dah 3 Orang, Serakah Nafsu Rogol Lagi Remaja 13 Tahun.

    Arggghh.. gila punya nafsu. Terlebih air ketum + tongkat ali ni aku rasa. Tak pun terlebih makan viagra. Bini dah 3 orang. Anak 10 orang tapi masih tak puas nafsu lagi. Berapa jenis akar kayu dia telan hari2 sampaikan tak leh kawal nafsu. Yang si gadis ni pun satu, yang ko rajin2 nak pergi cari bapak angkat tu apehal. Dah terdesak kasih sayang sangat ke mcm mane.

    Tektik biasa nak jerat pompuan, bagi duit banyak2, suap duit sampai lebam. Then mulalah melentot. Walaupun dah banyak kali berbuih penceramah duk ceramah dalam tv. Tapi kehidupan mewah cara mudah juga lah bakal menjerat.

    Dia sudah mempunyai tiga isteri dan 10 anak, namun masih belum puas melayani kehendak nafsu apabila tergamak merogol remaja baru berusia 13 tahun.

    Taktik lelaki berusia 55 tahun itu ialah menjadikan mangsa anak angkatnya dan mengumpan dengan wang apabila memberi belanja RM300 sebulan selain selalu menambah nilai kad prabayar telefon bimbit gadis berkenaan.



    Mangsa yang hanya mahu dikenali sebagai Maz, 13, berkata, dia mengenali lelaki terbabit yang dipanggil ‘papa’ melalui beberapa rakan sekolahnya tahun lalu.

    Menurutnya, rakan memberitahu lelaki itu baik hati dan suka mengambil pelajar sebagai anak angkat.

    Bagaimanapun, katanya, pada pertengahan Oktober lalu, suspek membawanya ke sebuah hotel di kawasan Selayang, dekat sini, kira-kira jam 8 malam dan memaksanya mengadakan hubungan seks

    Info Asal : HMetro

    11 comments:

    1. nafsu kuat sgt kan bahaya. syg takutlah.

      -anongurls

      ReplyDelete
    2. Babi, lahanat betul mat pantat ni, kalau boleh dipenjarakan 80 thn,dgn 172 kali sebatan tanpa kasihan, buat maksiat kat selayang pulak tu, kat tempat aku tinggal. kalau BALA datang kat selayang, dia nilah puncanya.

      ReplyDelete
      Replies
      1. msti best klu ada video hukuman kat mat pantat ni, msti tragik gile tgk & dgr die meraung bila besi panas kena tuang atas konek die.........

        Delete
    3. Nilah punca bala turun ni. Gila apeerr.. bdk tgh mentah pi rogol.

      ReplyDelete
    4. budak baru belajar nak kenal hidup tak fikir panjang cam kita ..

      ReplyDelete
      Replies
      1. x gak...bersepah yg ada akai panjang tapi pilih cara hidup mcm tu. Jadi perempuan simpanan. Pasang sugardaddy. Dpt kete, smartphone, dok kat kondo, duit 2 3 ribu sebulan. Bekas skandal gua ada 2 org pilih cara hidup mcm tu. Mungkin sbb tu Allah x bagi gua jadi kayaraya...kalau tidak mungkin gua jadi sugardaddy kat dorang...hahaha...apapun gua syukur dgn rezeki yg Allah bagi kat gua skang nih.

        Delete
      2. Ko hensem sgt nk gebang kencang mcm ni.

        Delete
    5. .kambing tak boleh kawal sesama kambing.kene ada yg lebih bijak dari kambing sperti penggembala kambing yg dpt kawal kambing.sebab itulah kita nakkan HUDUD utk kawal manusia agar tak lebih jauh punah

      ReplyDelete
    6. msuklah syiah... bleh mut'ah hari2...

      ReplyDelete
    7. bodoh macam babi ada otak tak fikir anak dia nanti kalau orang rogol apamacam orang macam ni pancung je

      ReplyDelete