• Politik Terkini

    Saturday, December 14, 2013

    BAN Seks - Kedai Kopi Deretan Kamar Pelacuran

    Wel well wel wet.. Geng kopiah semakin kerap mesyuarat nak banteras pelacuran, geng kaki uh ah uh ah ni semakin licik supaya aktiviti uh ah uh ah ni berjalan lancar dgn jayanya. Dah berpuluh dah aku rasa ada penyerbuan. Tapi lepas tangkap apa yg mereka dapat. Amik bawak gi Pejabat agama, bawak di balai then ceramah agama. Kalau non-muslim ape nak buat.

    Sepatutnya tindakan tegas perlu diambil. Bagi jer tauke tu distiharkan bankrap. Pada mane2 kedai makan or apa jenis perniagaan yang ada buat perniagaan macam ni. Tarik lesen, bankrapkan tauke. Maksima penjara 5 tahun, 5 sebatan. Kedua sekali. Tapi, apa jadi pulak pada pelacur ni. Dengan taraf hidup semakin tinggi, tambah lagi duk area bandar. Nak kerja, takde kelulusan tinggi. Tukang sapu, gaji ciput nak hidup mewah. Tapi semua tu atas iman masing2. Kalau takde akidah mmg cepat terpesong.

    Semakin kerap pihak berkuasa melakukan pembanterasan, semakin licik pengusaha pusat maksiat di sini cuba menyembunyikan kegiatan mereka, namun pada masa sama tetap mampu menarik kehadiran lelaki hidung belang.

    Antara taktik dilakukan ialah beroperasi di premis yang secara luaran dilihat tidak ubah seperti kedai kopi, namun di bahagian dalam disediakan deretan bilik untuk aktiviti pelacuran.


    Lebih mengejutkan, selain menyediakan pelayan wanita yang sedia memberi khidmat seks, setiap bilik di dalam kedai kopi itu turut dilengkapi televisyen LCD 32 inci untuk menayangkan video lucah kepada pelanggan.

    Konsep ‘tonton dan tiru’ itu dipercayai ditiru kaedah digunakan pusat pelacuran di Hatyai dan Danok, Thailand dan pelayan yang disediakan turut membabitkan warga negara itu, selain wanita Vietnam serta tempatan.

    Penyamaran wartawan Harian Metro ke dalam premis berkenaan yang pernah beberapa kali diserbu polis mendapati suasana di dalam agak gelap dan ia dipecahkan kepada tiga bahagian atau ruangan untuk mengelak kegiatan maksiat dihidu pihak berkuasa.

    Info Asal : HarianMetro

    3 comments:

    1. kataknlah semua tmpt pelacuran ditutup. kat malaysia dh berapa ramai pelacur. kalau tak dibendung, mereka akan bertambah. jadi pelacur ni pndapatan mmg lumayan. mati nanti, sendiri tahu akibatnya. ada guna alasan desakan hidup. Sepatutnya kerajaan mengambil tindakan tegas dan menyediakan inisiatif lebih baik untuk rakyat supaya tiada rakyat melacur!

      ReplyDelete
    2. susah nk banteras mslh ni. kalau pihak berwajib tak amik tindakan.

      ReplyDelete
    3. hidup dengan hasil air lendir badan sihat tulang empat kerat ada tapi kalau malas byk alasan tak nak kerja yg halal nak juga yg haram duduk di malaysia kalau setakat nak makan memang boleh kerja nak senang duit nak byk jual badan, memang bodoh macam babi patut pelacur ni hukum pancung depan orang ramai

      ReplyDelete