• Politik Terkini

    Sunday, December 1, 2013

    BAN Seks Luar Nikah - Kisah Pelajar Kolej Lahirkan Anak Luar Nikah

    Seks luar nikah. Bukan perkara baru. Sejak dari zaman berzaman dulu lagi dahhh... Sampai la ni. Benda ni xsettle. Tambah lagi dgn kepala otak human right. Nak kata tak cukup ilmu, belajar tinggi. Tapi tu lah. Bila sebut nafsu jer... Ramai yang tertewas, yang berjubah besaq ka, yang berkopiah besi ka, yang pakai spender keras ka..

    Anak luar nikah ni, mcm mane nak daftarkan. Sekarang ni pun, suami isteri yg dah kawin and ada kad kawin nak register anak kena ada sijil nikah. Kad tu just simpan buat frame. Sbb tmpat daftar anak cakap tak laku. Tradisional herba sistem. Tapi kalau buat satu sistem untuk anak luar nikah, nantikan org cakap mengaibkan pulak.

    Anaknya diajar memanggilnya abang, manakala dia membahasakan si kecil itu adik. ‘Skrip’ itu direka seorang lelaki bagi menutup aib keluarganya yang berketurunan Syed selepas dia terlanjur dengan kekasihnya hingga gadis itu melahirkan anak tak sah taraf, dua tahun lalu.

    Ibu bapanya pula memberitahu jiran terdekat, kanak-kanak yang dijaga keluarga itu di rumah mereka di Melaka adalah anak angkat yang diambil daripada keluarga daif.


    Lakonan itu terpaksa dicipta Syed Haiqal, 22, selepas dia mengambil tanggungjawab membesarkan zuriatnya dengan bantuan keluarganya selepas kekasihnya enggan menerima kelahiran Haziq, 2.

    Menurut Haiqal, segala-galanya bermula apabila dia menjalin hubungan dengan Ziera, 22, ketika sama-sama menuntut di sebuah kolej di ibu negara.

    Kemesraan mereka berdua bukan setakat di kolej sebaliknya berakhir di ranjang, malah pada tahun kedua pengajian, mereka sanggup menyewa bilik dan tinggal bersama.

    Info Asal : HMetro

    4 comments:

    1. yg tak tahan tu. sem 2 duk sekali. sebilik lagi. kesian kat anak.

      ReplyDelete
    2. Adeh..senang giler zina sana sini.

      p/s: Bro, aku notis yg ko pakai ads by madadsmedia..ok ke bro?

      ReplyDelete
      Replies
      1. Bro, aku notis yg ko pakai ads by madadsmedia..ok ke bro?

        Delete
      2. Bro, aku notis yg ko pakai ads by madadsmedia..ok ke bro?

        Delete