• Politik Terkini

    Monday, December 2, 2013

    BAN Xcident - Gambar Tragis Kematian Paul Walker

    Semalam ruh rendah, heboh satu kampung dgn kematian Paul Walker ni. Hero fast&furious. Dikatakan juga mamat ni sedang dalam pembikinan ff7.. Tak tau la saper pengganti. Kot jalan cerita tu separuh je then paul mati. Haritu hero paling emosi joker yang mati. Aku minat gila cara mamat tu berlakon. Tapi takleh tengok lama aksi lakonan dia. Tu pun dh ramai yg terpengaruh dgn gaya joker.

    On November 30, 2013, Paul Walker and his friend Roger Rodas left an event for Walker’s charity Reach Out Worldwide. Shortly after leaving Roger Rodas lost control of his red 2005 Porsche Carrera GT and crashed into a light pole and tree in Valencia, Santa Clarita, Californa. The vehicle burst into flames. Both men died at the scene. R.I.P.


    5 comments:

    1. saper pengganti paul lepas ni. harap hensem mcm dia.

      -anon gegurl

      ReplyDelete
    2. dgr cerita dia bukan drive. tapi kawan dia drive. maut menanti

      ReplyDelete
    3. Jangan risau, aku boleh ganti dia dalam FF7, harap-harap abg botak (vin diesel) sudi memberikan watak tersebut
      Sebab utama, aku pun pakai skyline macam paul, tapi warna hitam, jadi skill kitaorang mesti sama, he he he.

      ReplyDelete