• Politik Terkini

    Thursday, January 23, 2014

    BAN Geletek - Suami : Isteri Saya Suruh Kahwin Satu Lagi

    Kalau ada bini mcm ni.. berapa kerat boleh bilang dengan jari. Tapi nak kawin satu lagi pun, modal poket kena tebal la broo... Takkan ko tau reti jolok jer, suka suki kejap. Bila mari membabitkan soal duit. Mula kerut dahi... Kalau kaya, duit tak habis nak makan. Lantak lu la broo...

    4 comments:

    1. beruntung dpt bini mcm tu. ahahahaha

      ReplyDelete
    2. fuhhhhh .... gila ahhhh

      ReplyDelete
    3. Tengok keadaan juga, bukan sebab duit je, ada satu kes, sorang bini bagi suaminya kahwin satu lagi disebabkan dalam satu hari sampai kena 4 ke 6 kali "bersama" dengan suaminya.
      senang cakap suaminya terlebih "power".

      ReplyDelete
      Replies
      1. suami terlebih power bini suka la. kalau laki xder power tu yg letihhh

        Delete