• Politik Terkini

    Monday, January 13, 2014

    BAN Gila - Mabuk Punya Pasal, ATM Jadi Mangsa Rakus

    Mabuk punya hal broo.. Kalau dah mabuk bukan setakat mesin ATM, habis anak dara orang pun dia kacau. Tapi ada jer alasan arak untuk orang bukan islam. Yang jadi masalah bukan islam or bukan islam. Tapi kesan arak tu. Kalau mabuk sampai menyusahkan org lain. Saper susah. Saper nak salahkan. Tauke kedai arak. Ke saper..

    Haramkan arak.. Tak pasal-pasal meleis bersongkok sendiri tolong backup tokey arak. Nanti ada yang cakap " Orang Islam Jangan Minum". Songkok kat kepala.

    Gara-gara berang apabila kad juruwang automatik (ATM) miliknya ditelan mesin ATM, seorang lelaki yang dipercayai mabuk bertindak memecahkan tujuh mesin ATM menggunakan sebilah pisau di sebuah bank di pekan baru Menglembu, di sini, kelmarin.

    Dalam kejadian jam 10 malam itu, lelaki berusia 34 tahun berasal dari Taman Pinji Mewah Lahat dekat sini, akhirnya diberkas polis di bank berkenaan.


    Sumber polis berkata, lelaki berkenaan yang dalam keadaan mabuk pergi ke bank itu untuk mengeluarkan wang sebelum usahanya tidak berhasil menyebabkan dia marah lalu ‘mengamuk’ dengan memecahkan hampir semua skrin mesin ATM di premis itu.

    “Lelaki berkenaan dipercayai memasukkan nombor PIN sebanyak tiga kali untuk mengeluarkan wang di mesin berkenaan, tetapi usahanya itu gagal menyebabkan kadnya ditelan.

    “Seorang pelanggan wanita yang turut melakukan urusan di sebuah mesin berkenaan melarikan diri ketika lelaki itu terus memecahkan mesin berkenaan sambil mengeluarkan kata-kata kesat,” katanya.

    Info Asal : HMetro

    4 comments:

    1. bapak segala kejahatan... ARAK

      ReplyDelete
    2. dey palo otok jadi bengong. gini ah jadi... bodo!. xpasa2 keno ganti.

      ReplyDelete
    3. Nasib baik, mesin tu kuat, kalau tak berterabur duit-duit kertas, macam tabung kena pecah!

      ReplyDelete