• Politik Terkini

    Monday, January 20, 2014

    BAN Gosip - Scha Al Yahya Mengandung. Awal Ashaari Bagitau.

    Dapat baby saper tak suka.. Manusia normal ofkos tak sabar nak dapat baby. Yang paranormal tu, aku tau la asyik sibuk memanjang sepanjang hidup duk tilik lubang hidung hantu.. Awal Ashaari yg popular dalam melodi.. Gila ah, aku nonton melodi. Takkan nak ngadap politik jer memanjang. Boring la derrr.. Benda sama jer.. Tup tap pi mai, hari ni BH terpampang mufti guna statement ayatollah.. Oh syiah ditepis pirkasa menjadi.. Dah politik... Ni hah dari fb awal ashaari.. Siap letak gambar scan lagi tu.. So hepi new year...

    Dari FB Awal :
    Salam Jumaat. Syukur alhamdulillah we are happy to announce that we're expecting our first baby, InshaAllah. Scha is reaching her second trimester now and we are so blessed with this rezeki. Terima Kasih buat semua yang selalu mendoakan kami dan moga semuanya berjalan lancar, Amin. #schawal #babyschawal #pregnant #secondtrimester #alhamdulillah


    Info Asal : AwalAshaari

    4 comments:

    1. This comment has been removed by a blog administrator.

      ReplyDelete
    2. agak2 muka mcm scha ker mcm awal...

      -anon retis

      ReplyDelete
    3. dah kahwin, mestilah mengandung, apa yang peliknya? ke tak jumpa lubang!

      ReplyDelete
      Replies
      1. ko knl ke lubang? try explained kt aku. bentuk dia mcm mana?

        Delete