BAN LBGT - Remaja Di Ajak Melalui WeChat Buat Seks Songsang Di Hotel

Dayyumm. Semakin maju kepala otak semakin menggila.. Maner taknya semua bahan artikel lucah google jer.. Seingat aku kat sekolah form 3 pun ada ajar.. Subjek sains.. Tapi takde la ganas, just simple. Macam mana pembiakan berlaku. Form 5 biologi ada lagi details.. Siap dengan hormon estrogen bagai.. Tapi tu semua untuk pengetahuan.. Yang menjadi masalahnya bila remaja terikut dengan budaya seks songsang and menjadi teknologi sebagai perantaraan mencari teman ke neraka jahanam..

Syok syok syok, bila tua dah takde perasaan tu semua. Paling maxima pun umur 50 tahun ko dah risau nak mengadap jibrail.. Time tu baru reti hidup ni sementara...


Sepatutnya mereka menghabiskan masa menelaah pelajaran, tapi :

  • Segelintir remaja perempuan bawah umur di negara ini lebih kemaruk bertukar-tukar gambar bogel sesama jantina menerusi telefon bimbit sebelum hubungan songsang mereka berakhir di ranjang.

Lebih membimbangkan, gejala tidak sihat itu membabitkan pelajar sekolah seawal usia 13 tahun dengan aplikasi telefon pintar seperti WeChat dan Line sebagai medan mencari pasangan songsang.

  • Seorang wanita mahu dikenali sebagai Mia, 25, berkata, dia dipelawa hampir 30 wanita,termasuk gadis bawah umur, yang berminat menjadikannya pasangan songsang selepas berhubung melalui WeChat.

“Saya pasti semua mereka lesbian. Walaupun baru dua hari berkenalan, mereka tanpa segan silu menghantar gambar bogel mereka kepada saya dan meminta saya menghantar gambar sama kepada mereka.

“Selepas itu ada yang ajak saya ke hotel untuk melakukan hubungan seks songsang,” katanya ketika ditemui Metro Ahad disini.

Info Asal : HMetro

Post a Comment

2 Comments