• Politik Terkini

    Monday, January 6, 2014

    BAN Murtad - #SaveMaryam Mengajak Kita Membantu Sesama Islam

    #SAVEMARYAM ... Video ni aku tengok seakan datang dari seberang indonesia. Yang mana menyatakan ramai umat islam convert to kristian. Terutama sekali wanita. So mereka membuat satu pakatan untuk menyelamatkan wanita islam daripada terpesong kepada ajaran kristian.

    Pendapat aku la, perkara macam ni berlaku kebanyakannya sebab tekanan hidup. Tambah lagi bersangkut paut dengan wang. Nak pergi mintak duit zakat, macam jenis birokrasi bagai nak kena tempuh. Tapi kalau takde birokrasi, ada pulak yang cuba amik kesempatan. Bangang betul manusia yang suka amik kesempatan duit zakat ni.

    Sebenarnya banyak lagi isu lain. Tambah lagi bersangkut paut politik.

    3 comments:

    1. oh indonesia... Luna Maya pernah ditangkap basah. Selamba jer malaysia amik jadi juri maharaja lawak mega...

      ReplyDelete
    2. nk selamatkn indon. kat malaysia makin merebak..

      ReplyDelete
    3. SaveMaryam ini kampanye dan propaganda yang tidak benar, sebaiknya Anda lebih mencari tahu dulu apa itu Save Maryam sebelum menyebarluaskan "kebohongan ini", silahkan googling. Sebagai bantuan kunjungi dua situs ini :
      http://www.fimadani.com/ada-apa-dengan-save-maryam/
      http://iwanyuliyanto.wordpress.com/2012/07/29/savemaryam-1-awas-savemaryam-mengandung-kebohongan-yang-memicu-xenophobia-disintegrasi-bangsa/comment-page-4/

      terima kasih
      :)

      ReplyDelete