BAN Penipu - Apa Itu GST Dan Mari Dengar Penjelasan Rafizi Ramli

GST
GST

Kita dengar jerla.. Semua terletak kat atas tangan pak najib.. Keluhan rakyat hanya di amik port masa dekat PRU jer.. Lepas tu. Hah, Hamekkau.. Minyak kena potong subsidi. Gula kena potong subsidi. Ke maner perginya duit subsidi tu? Tak habis nak tanggung kos admin.. Negara jual minyak asyik rugi ker...

Post a Comment

6 Comments

  1. 1st . Ape kt macai

    ReplyDelete
  2. cool la.. say no to gst.

    ReplyDelete
  3. habis tu, kalau tak dilaksanakan GST, minyak jet, sewa jet nak bayar dengan apa? rafizi sila jawab!

    ReplyDelete
  4. iza Shahriz Abdul Aziz (gambar bawah, kiri sekali), anak kepada isteri perdana menteri Rosmah Mansor, didakwa memiliki sebuah lagi harta tanah mewah.

    Sarawak Report mendakwa, rumah agam 11,500 kaki persegi di West Hollywood dijual padanya dengan harga AS$17.5 juta ((RM58.21 juta) pada September 2010.

    Laman pembocor maklumat itu melaporkan, pihaknya sudah melawat tapak itu dan mendapati kediaman asal diruntuhkan dan dibina baru, lengkap dengan kolam renang “sangat luas” di laman depan.

    “Orang dalaman yang dipercayai mengesahkan bahawa pembinaan semula itu melibatkan kos lebih beberapa juta lebih daripada harga asal yang diminta, menjadikan kos harta tanah itu menghampiri harga harta tanah Riza sebelum ini AS$33.5 yang kami dedahkan dibeli di New York pada 2012.”

    Laporan itu menyebut ia didaftarkan atas nama syarikat 912 North Hillcrest Road (BH) LLC di Delaware. ~mk
    Terima kasih P.M. dan rosmah

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete