BAN Pondan - Bila Pondan Menyesal Habiskan RM100K Tukar Kemaluan

Manusia brooo... Apa pun sanggup buat demi harta kekayaan, demi nama, demi nak puaskan nafsu tahap celaka. Dan pelbagai jenis lagi la. Yang bangang dgn gaya bangang dia. Yang alim kus kus dgn gaya alim kus kus dia. Tahun 2014 semalam, kerajaan kena guling ker.. Yang duk sembang kencang dalam tv3, duk melalak sampai keluar anak tekak.. Eh ni dah lari topik pondan ni.

Apa pun, pada yang normal pemikiran, betul kepala otak. Amik this story sebagai pengajaran untuk kita, anak2 kita dan generasi seterus. Say No to LBGT.

“Semuanya sudah terlambat, saya kini mahu menjadi lelaki semula, tetapi alat kelamin saya perempuan, saya menyesal, sangat menyesal, tetapi sudah tiada guna,” kata Lianti (bukan nama sebenar).

Dia yang kini berusia 26 tahun sanggup berhabis lebih RM100,000 untuk melakukan pembedahan membuang kemaluan lelaki dan menggantikannya dengan kemaluan wanita semata-mata mengikut naluri kewanitaan yang ada pada dirinya sejak remaja.

Selain itu dia mengakui mahu menjadi ‘wanita’ cantik yang mampu memikat mana-mana lelaki kaya untuk mendapatkan wang mudah.

Kata Lianti, keputusan melakukan pembedahan jantina dibuat pada 2003 dan sanggup terbang dan tinggal di Jepun untuk pembedahan dan rawatan susulan selama sebulan.

“Ketika itu apa yang saya fikirkan untuk menjadi wanita dan mencari duit mudah, saya ikutkan hati dan sanggup menempuh cabaran dan berhabis duit untuk mencapainya,” katanya kepada Harian Metro.

SUSUK paku bersadur emas yang dimasukkan di pipi.
AZMAN menunjukkan berlian yang digunakan pemakai susuk.
Info Asal : HMetro

Post a Comment

4 Comments

  1. masa tgh syok takde pulak menyesal.. skrng dh menyesal.. baguslah dh terbuka hati. tapi kena taubat nasuha.

    ReplyDelete
  2. Pondan : Apa ko buat malam tahun 2014

    ReplyDelete
  3. Teringat filem Raja Azmi tu.
    ... Dalam Botol

    ReplyDelete
  4. kalau duit sebanyak tu engkau salurkan ke pelastin ada baiknya,pahala belipat3 ganda ini engkau salurkan duit ke lancau tu buat apa,bodoh macam lembu

    ReplyDelete