• Politik Terkini

    Thursday, January 23, 2014

    BAN Seks - Apabila Surau Dijadikan Tempat Lempias Nafsu Bukan Islam

    Tak tahu tu adalah surau @ sengaja masuk nak jadikan port beromen. Dah takde tempat lain ker nak beromen. Benda ni maybe kecoh sbb non-muslim. Tapi ada jer port gay, port beromen berhampiran masjid. Tambah lagi kat shah alam. Terpampang besar masjid and kat belakang tu padang besar. Malam hari bukan main pesta lagi. Duk bercengkerama sambil takde rasa bersalah tengok kubah masjid. Tu muslim punya cerita. Yang ni non-muslim masuk masjid beromen. Tak kena tangkap pun, sempat lari ikut tingkap.. Sahih ke non-muslim. Ke meleis mata sepet.


    Dua pasangan remaja bukan Islam dikesan menjadikan surau di sebuah pangsapuri di Bandar Sri Damansara, di sini, sebagai tempat memadu kasih sebelum perbuatan mereka terbongkar, petang semalam.

    • Perbuatan pasangan terbabit yang berasmara di dalam rumah ibadat itu dikesan seorang penduduk yang mahu menunaikan solat Asar dan hairan apabila mendapati pintu surau berkunci dari dalam kira-kira jam 4.30 petang.


    • Katanya, sebaik menyedari pintu berkenaan berkunci, penduduk terbabit yang memegang kunci pendua surau itu cuba membuka menggunakan kunci itu, namun gagal kerana ia seperti ditahan seseorang dari dalam.

    Menurutnya, penduduk terbabit kemudian memaklumkan kepada beberapa jemaah lain yang datang untuk mengetahui apa sebenarnya berlaku.

    • “Kumpulan penduduk terbabit kemudian terdengar bunyi seseorang sedang keluar dari surau berkenaan melalui tingkap sebelum melarikan diri.
    Info Asal : Hmetro

    6 comments:

    1. betul ckp ko admin.. kat padang kat shah alam tu.. fuh bukan main lagi muslim duk bermesra..

      ReplyDelete
    2. surau kat pangsapuri biasa kat bawah.. yg xtahan tu time nk masuk asar duk buat kerja. kan non-muslim tak kena dgn pej agama.. apesal tak pergi kat hotel murah jer. hadoii.. saja nk gimikkan lagi ketegangan.

      ReplyDelete
    3. agak2 lah pun kot, respect lah sikit...

      ReplyDelete
    4. Bukan. Tu SB polis menyamar untuk memburukkan PKR!

      ReplyDelete
      Replies
      1. aper sangkut polis dgn PKR dlm hal ni..

        Delete
    5. Sekarang cuaca sejuk , budak budak semua sebuk nak entot.... Kalau ada gambar bukti bukan melayu/islam boleh lah. Trend sekarang , bukan melayu/islam tiada masalah entot mana mana dan tak giler nak entot dalam kawasan melayu/islam kerana ketahui masalah yang akan di mula kan.

      ReplyDelete