• Politik Terkini

    Tuesday, January 21, 2014

    BAN Tahyul - Ajaran Terbaru Di Besut Yang Di Sekat Kerajaan Negeri Terengganu

    Tahyul mahyul.. Besut yang popular dengan negara kerajaan langit ayah pin dan teko mukjizat taik kucing. Tapi sampai sekarang ayah pin tak kena tangkap. Hebat betul kerajaan langit ni. Aku ada tweet dengan sultan jan, dia pun terkilan kenapa ayah pin tak kena tangkap. Ah, lantak la tu semua kerja KDN. Cakap lebih pun tak guna kalau takde tindakan diambil..

    Now dah keluar satu ajaran yang memang boleh bikin harga kangkung naik.. Penganut ajaran PAS tak leh approve di besut.. Taksub sangat politik. Balik tanam kangkung je la. Jual kangkung pun bleh kaya. Lepas ni kangkung nak masuk billboard utama bursa.


    Info Asal : Omakkau

    7 comments:

    1. saper ni.. mesti JKKK.. hadoii.. duit malaysia ni duit umno ker..

      ReplyDelete
    2. dasar melayu kapir+murtad..adalagi perangai majapahit kafir

      ReplyDelete
      Replies
      1. kenapa marah2 ni syg

        Delete
      2. dia taksub umno,, tu jadi kangkung

        Delete
    3. Bukannya pa lembu ni terlalu banyak makn kangkong tu yang mabuk daun kangkong tu meroyan tak tentu pasal.Da pulak penganut ajaran pas(hanya ada dBesut ja)Banyak makan makanan dari duit haram,Buta mata hati tu jadinya!

      ReplyDelete