BAN Tragis - Saliza Di Bakar Hidup-Hidup Oleh Teman Lelaki

Gila punya otak.. Sebab cinta kepala otak jadi biul. Dah orang tak nak kat ko. Apehal ko nak saiko mental sampai nak bunuh. Apa ko ingat cinta tu muncul secara asasi bangang ker lepas bakar. Heran aku dengan kaki taksub cinta ni. Dah macam ibarat pompuan tu sorang jer kat dunia ni. Seramai se hot gadis kat luar sana, kat sorang tu jugaklah ko nak meroyan sampai bakar dia. Hadoiiii.. Sadis dari politik ni...

Ni mesti tak masuk tadika permata masa kecik ni. Tak kena nyanyian ola ola ole ole.. Eh time tu maner ada lagi permata..


“Saya nampak dia menyimbah sesuatu ke arah Saliza dan menyalakan api,” kata Som Dollah, 62, menceritakan nasib anaknya, Saliza Saidin, 29, yang melecur teruk di seluruh badan, dipercayai akibat dibakar bekas teman lelakinya, semalam.
Kejadian berlaku jam 1.30 pagi di rumah dihuni Som dan Saliza bersama tiga anak mangsa berusia satu hingga lima tahun di Projek Perumahan Rakyat (PPR) Desa Rejang, Setapak, di sini.

  • Saliza yang juga ibu tunggal melecur hampir 85 peratus tubuhnya dan dilaporkan berada dalam keadaan kritikal di Unit Rawatan Kebakaran Hospital Kuala Lumpur (HKL).
  • Anak bongsu Saliza, Nur Airis Qalisha berusia satu tahun empat bulan yang tidur bersama wanita itu di dalam bilik juga dirawat di HKL akibat melecur di muka sebelah kanan serta kedua-dua tangan.
  • Som yang turut melecur di tangan kanan berkata, dia mengenali suspek dan percaya lelaki itu bertindak membakar anaknya kerana berang akibat cinta ditolak.

Info Asal : HMetro

Post a Comment

7 Comments

  1. kesian kat pompuan tu.

    ReplyDelete
  2. lelaki bernafsu buas!

    ReplyDelete
  3. x pasal2 wanita tu hilang masa depan.. kejamnya

    ReplyDelete
  4. hilang akal dah manusia yang buat macamtu

    ReplyDelete
  5. Laaa.. kat Msia ke? Aku ingat kat luar negara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau kt luar negara xpelik. Tp ni malaysia. Negara islam. Tp tulah manusia.

      Delete
    2. Semua salah UMNO-BN. Kalaulah PKR memerintah Malaysia ni..

      Delete