BAN Android - Nokia X, Nokia X+ : Nokia Versi Android Muncul.

Muncul jugak akhirnya nokia dengan versi android.. Kita tengok samada nokia mampu atau tidak memecah kepala otak manusia untuk bertukar kembali kepada nokia.. Katanya nokia hadir dengan Nokia X dan Nokia X+ . Lepas ni aku maybe X1, X2 sampailah X100000... Xperia dah amik huruf Z.. Beza dua smartphone ni.. Nokia X+ ada sokongan SD card.. Masing2 dengan paparan skrin 4 inci.. And apps tersedia ada seperti skype, facebook, onedrive, outlook and macam2 lagi lah.. For sure.. google apps mesti ada..  Yang lebihnya lagi, pengguna android nokia boleh memasuki pasaran nokia store.. Garmin boleh pakai kot... Tapi open source nokia katanya lebih menekankan apps microsoft untuk di intergrasikan bersama.. Jangan lepas ni google butthurt sudah..

Nokia X akan dijual bermula suku tahun ini pada harga 89 Euro, sementara Nokia X+ pula akan ditawarkan pada harga 99 Euro. Nokia XL, peranti bersaiz 5-inci daripada Nokia pula akan ditawarkan pada harga 109 Euro. Pasaran malaysia. Sila tunggu.


Info Asal : Amanz

Post a Comment

5 Comments

  1. agak2 masuk pasaran kelantan dulu tak. Nantikan terengganu dengki.

    -Pemuda Umno

    ReplyDelete
  2. pergghhhh...cun gila.. mcm lumia... lumia versi android

    ReplyDelete
  3. anon 4:37 org ganu dok dengki la ngan org kelate .. kami srupo adik-beradik ja. lainla kalu macai memey suke brdengki ..

    ReplyDelete
  4. ahak...kopipes amanz...

    ReplyDelete