BAN Gila - Wanita Iran Kena Bunuh Sebab Tak Nak Seks.

Ini #iran punya cerita.. Bukan kes berlaku kat iran.. Kes berlaku kat Milan, Italy. Kesahihan sebab bunuh tu tak pasti. Tapi disyakkan dibunuh sebab taknak melakukan hubungan seks... Yang pemabuk 2 orang terjumpa mayat pompuan ni, then sorokkan dalam papaer beg..

Kejam, keji.. Nafsu + Arak = manusia jadi bengong..


Milan:

  • Sepasang kekasih didakwa menjerut rakan serumah mereka hingga mati sebelum membawa mayat mangsa di dalam beg pakaian sejauh 400 kilometer ke Venice.
  • Pembunuhan itu dilakukan selepas mangsa, warga Iran, menolak melakukan seks dengan mereka.
  • Mayat Mahtab Savoji, 29, ditemui dalam beg yang terapung.

Gagandeep Kaur, 30 dan Rajeshwar Singh 28, yang berkongsi bilik dengan mangsa ditangkap semalam berhubung pembunuhan itu.

  • Gagandeep dan Rajeshwar, kedua-duanya warga Iran mendakwa mereka cemas dan menyembunyikan mayat Mahtbab selepas menemuinya mati Isnin lalu setelah minum terlalu banyak arak.
  • Kedua-duanya, pekerja hotel, membuang mayat mangsa selepas membawanya di dalam beg dalam perjalanan selama 20 jam dengan tiga kereta api.

Polis menahan pasangan itu kerana meragui kenyataan mereka.

  • Gagandeep dan Rajeshwar dirakam oleh kamera litar tertutup di stesen kereta api Venice apabila mereka tiba dengan beg berisi mayat itu sebelum mereka kembali ke Milan dengan teksi.
  • Polis percaya mangsa dibunuh kerana menolak melakukan seks oleh pasangan kekasih itu.


Info Asal : HMetro

Post a Comment

6 Comments

  1. Replies
    1. Assalamualaikum,

      Maaf, i nak tumpang beritahu & perlu beritahu penting bagi kita semua umat islam di negara ini.

      Tolong klik & baca di sini->Melayu Adik Beradik Yahudi

      Lihat di sini juga bagaimana caranya kita mampu keluar dari penghambaan dunia moden ini: Cinta Lanang Gabrul The Final Conclusion.

      Delete
  2. org lain bunuh, org lain masuk mahkamah..

    ReplyDelete
  3. sadis betul.. mati kena rogol

    ReplyDelete
  4. macam tak percaya je, mereka minum arak, bukankah mereka Orang Iran mesti beragama Islam, tak tahu ke hukum minum arak a.k.a air kencing setannnn!

    ReplyDelete