• Politik Terkini

    Tuesday, February 18, 2014

    BAN Gosip - Syamsul KL Gangster Santai Kedai Kopi Gaya Ustaz

    Hidayah untuk bukakan hati ni.. Allah bleh buat bila-bila masa. Kita sebagai manusia jer selalu leka. Kadang tu kita sendiri tak sangka, dulu zaman sekolah kawan kita jahat gila.. Tahap gampang la orang cakap.. Semua jenis kejahatan letak atas dia. Tup tap, lepas 5 6 tahun tak jumpa. Jadi ustaz, jadi insaf dan seorang yang sangat bagus budi pekerti.. And kadang tu ada yang terbalik, zaman sekolah mamat ni gila skema, budak nerd gila.. Stok anak mak.. Lepas jer 5 6 tahun, perggghhh.. Lagak macam babi keluar hutan.. Lebih teruk dari kera dapat bunga.. Paling dahsattt, dulu alim gila, sekarang seksi tahap porno..

    Itulah karma kehidupan.. Mengajar kita erti kejatuhan dan kebangkitan. Kecerdikan dan kebangangan. Apa pun sama-sama kita beringat pada yang maha pencipta. Haritu pantai timur banjir, pantai barat boleh bagi bantuan hulur makanan, pakaian.. Tapi bila pantai barat kena tahap kepanasan melampau.. Duk sibuk time pru takde air.. Sekarang allah bagi ujian pada yang duk atas sana.. Ujian sebenar bila air takde.. Time air ada duk sibuk nak naikkan harga, duk sibuk salahkan orang tu, orang ni.. Polifag sana sini..

    Arggghhh... bebel jer aku ni...


    9 comments:

    1. harap lepas ni bapaknya pulak ikut anak.

      ReplyDelete
    2. sejjuk mata memandang.. baguslah ramai pengarah kt malaysia kembali kepada islam

      ReplyDelete
    3. Otai dh insaf.. dh kaya raya. Harap lepas ni jd contoh pd pengarah lain. Buat cerita berkonsepkan islam..

      ReplyDelete
    4. kadang2 bila tak laku baru la nak kembali ke islam..bila tengah top langsung x ingat tuhan..apa2pun, moga istiqamah....

      ReplyDelete
      Replies
      1. syamsul tu pengarah.. dia cari artis bg populariti.. bkn dia kejar populariti.

        Delete
    5. Toke kelab mlm..awieeee....bila ni berubah?

      ReplyDelete
    6. Malai rock cafe! datanglah, bagi tazkirah kat dia!

      ReplyDelete
    7. ustz azhar minum nescafe tarik...mulai hari ini aku akan minum air ini

      ReplyDelete
    8. This comment has been removed by a blog administrator.

      ReplyDelete