• Politik Terkini

    Thursday, February 27, 2014

    BAN Hiburan - Sebab Cerai Babak Peluk Erra Awie Di Buang. Kalau Tak Cerai ?

    Mentality pengarah sekarang kalau cerita cinta kena ada adegan romantis berpeluk, tidur atas katil bersama. Romantis katakan.. Bila komen dia cakap, hollywood selamba jer.. Sebab tu mereka maju.. Segelintir pengarah la.. Tak semua.. Dalam masa yang sama mulut cakap " alhamdullillah"..

    What da point of creating new generation mentality mereka sedang lakukan.. Mereka tau semua tu akan memberi impak pada emosi masyarakat... Seolah pengarah filem tak amik port pun islam law. Lebih suka romantis ala barat.. Sebab dia cerai and dalam iddah. So adegan peluk memeluk tu dibuang. Kalau tak...


    Babak terlalu intim termasuk aksi berpelukan antara pelakon, Erra Fazira dan Awie dijangka digugurkan dalam persembahan Konsert Teaterikal Suara Kita yang akan berlangsung di Istana Budaya di sini pada 3 hingga 9 Mac ini.

    Erma Fatima menegaskan :

    • Babak intim termasuk aksi berpelukan membabitkan kedua pelakon tersebut digugurkan daripada pementasan bagi menghormati status terkini Erra.
    • Perkara tersebut dilakukan selepas mendapat permintaan Erra yang tidak mahu ia menjadi isu memandangkan dia masih dalam edah selepas bercerai dengan Engku Emran pada minggu lalu.

    “Pada mulanya, saya memang ada merancang untuk memaparkan babak intim seperti dalam filem lakonan mereka dahulu, tetapi setelah perbincangan dibuat, Erra meminta agar tidak melakukannya dan saya menghormati permintaannya itu. - Erma Fatima

    Info Asal : Kosmo

    9 comments:

    1. punah remaja harini sbb cerita mcm ni la. xder moral langsung! tahu kaut untung jer!

      ReplyDelete
    2. nak amik untung mudah. ramai skit org dtg. tau ada adegan peluk2. sambil nonton. kote keras.

      ReplyDelete
    3. best la jadi awie dapat peluk2 erra...ermm...i dah lama ngidam erra ni..

      ReplyDelete
    4. teknikinceptiondaridrama2melayudenganmenerapperkaraygdilarangolehAllahS.W.T.tanpakitasedarkitatelahmenulisperkarayangmengundangkemurkaanAllahS.W.T.keatsdirikitaolehitutaubatlahumatislamsekalian........termasukaku

      ReplyDelete
    5. oo klu cerai masih dlm idah x leh peluk? pegang tangan dedah aurat boleh?...and tgk pd kenyataan dia tu sbb dlm idah dia xnak peluk? klu x de idah mksdnya masih dlm perkahwinan boleh jgk ke?...heran la aku...ambik hukum separuh separuh ni dtg dr mana? UMNO ke?

      ReplyDelete
    6. menang dangkal pemikiran artis... bab edah diambil kira... bab pegang tgn n bpelukan. takpe...

      ReplyDelete
    7. betul juga... kalau ikut logik diorang ni, maka kalau erra tak cerai maksudnya boleh peluk awie lah????

      genius

      ReplyDelete
    8. bukan setakat peluk, berat-berat pun boleh agaknya!

      ReplyDelete