• Politik Terkini

    Monday, February 24, 2014

    BAN Otak - Cetek Betul Pemikiran Pemuda Umno Terengganu. Lucu Dan Kelakar

    Aku klasifikasikan kes ni sebagai "jealous" dengan awek kelantan yang cun.. Kesian pun ada dengan mamat ni.. Dah rapid tu nak bukak kat kelantan, dia tau pasaran meluas kat sana.. Boleh jana income banyak.. Bus sedia ada dikelantan pun banyak.. Setiap pelusuk keluar masuk.. Tup tap, pemuda umno terengganu jeles memanjang.. Tak heran terengganu yang kaya minyak, tapi realiti kelantan lebih maju daripada terengganu..

    Punah habis masyarakat kalau orang macam ni jadi ketua.. Kelantan dah berpuluh tahun dibawah pembangkan, orait jer rakyat kelantan bayar cukai.. Patutla negeri kaya minyak ni paling mundur pembangunan infra antara negeri pantai timur.. Kelantan ada tesco, taknak jeles ker.. Persoal kenapa tesco tak bukak kat terengganu.. Sadis betul umno ada pemimpin macam ni..

    Info Asal : Obefiend

    5 comments:

    1. This comment has been removed by a blog administrator.

      ReplyDelete
    2. terengganu dan kelantan kn dulu bermusuh.. skrng dh ok.. tapi umno terengganu nampaknya jeles dgn umno kelantan.. kalah tapi jd anak emas.

      ReplyDelete
    3. org terengganu ni kuat jeles ker.

      ReplyDelete
    4. aku org kelantan, kelantan x perlukan pengangkutan tp syarikat pengankutan perlukan kelantan...lihat lapangan terbang kelantan, ia lapangan terbang kedua tersibuk di malaysia, skg 5 syarikat penerbangan joint penerbangan ke kelantan. kami x mintak pon, hal ini sbb org bisnes nmpk kepentingan mereka d kelantan, xde kena mengena dgn umno PAS pon...dan kami rakyat kelantan bukan bodo kecuali sekor duo puok T tu lah...sbb tu kami tolak umno sekian lama.

      ReplyDelete