• Politik Terkini

    Friday, February 28, 2014

    BAN Politik - Anwar Ibrahim Menang Saman Fitnah Papagomo RM 800000

    Bgn pg2..bukak fb tgk dato seri anwar ibrahim posting dia menang kes saman fitnah papagomo.. so now anwar terbukti tak bersalah dan segala tohmahan politik seks gay yg di buat ke atasnya adalah FITNAH semata2... Secara tak langsung memberi satu point kuat untuk anwar di kajang.. politik murahan seks dah tak laku.. semua akhbar macai duk papar anwar pelaku seks songsang.. bila masuk mahkamah.. tak leh buktikan n anwar tak bersalah..

    9 comments:

    1. amik ko macai!!! padan muka!!!

      ReplyDelete
    2. Aku dulu UMNO, aku seorang kuat UMNO tapi bila aku selidik sendiri, makin karut marut tuduhan2 BN pada pembangkang. Pembangkang ada juga salahnya tapi orang BN kita mudah betul mencarut fasal skandal, kes luar tabii dulu yang libatkan Anwar, dengan akal fikiran, aku rasa amat melampau. Budak2 muda pun dah komen perkataan lucah yg dianjurkan BN. Aku memaksa aku selidik sendiri kesahihan antara BN dan PKR. Akhirnya aku dah keluar dari BN. Si Papagomo dan si MiM juga, "cantik" betul bahasa mereka. Entah berapalah dibayar oleh BN dan aku ada BUKTI yang mereka dibayar kerajaan.

      ReplyDelete
    3. salam kenal dan follow
      torascool(dot)blogspot(dot)com

      ReplyDelete
    4. habislah, nak bayar dengan duit brim dapat pun RM 650, dah tinggal rm 42 je, mana nak cari RM 800,000!

      ReplyDelete
    5. papagomo dah jd papakedana la ni... hoho, tak kesian...

      ReplyDelete
    6. ala pki duit "kita" la untuk papagomo tu.. x kan yg abis lah tu kita haha2

      ReplyDelete
    7. This comment has been removed by a blog administrator.

      ReplyDelete
    8. This comment has been removed by a blog administrator.

      ReplyDelete