BAN Sadis - Maimunah : Anak Saya Selalu Ke Rumah Pakwe Dia

Sadis dan menyedihkan.. Menakutkan bagi awek kat luar sana.. Kerja dah best sebagai pegawai khidmat pelanggan bank.. Mak pun on jer dia selalu ke rumah pakwe.. Umur dalam 27. Patut dah dekat nak kahwin or memang dalam perancangan nak kahwin.. Tup tap, pejam celik.. Kepala berdarah dengan lekuk sebesar syiling 10 sen.. Bibir pecah.. Tempat terakhir dituju rumah pakwe dia... Di apartment pakwe dia duduk..

Kes ni tak jelas samada dipukul oleh pakwe dia ker, mati di rumah pakwe dia ker.. Or kena ragut kena rembat kat area apartment tu ker.. Tergantung hayun betul wartawan buat liputan.. Bagi la jelas details skit.. Baru posting berita..

Moral : Awek gadis luar sana, Jangan cepat terpengaruh dengan pakwe.. Pakwe jer pun. Bukan suami ko.


“Kepala anak saya berdarah dan ada kesan lekuk dengan saiz sebesar syiling 10 sen di dahi manakala bibirnya pula terkoyak dan lebam.”
Kata seorang wanita yang kematian anak perempuannya dipercayai akibat dipukul di sebuah apartmen di Bandar Sunway, malam kelmarin.

Maimunah Abdullah, 49, berkata anaknya Pakizah Raja Khan, 27, disahkan meninggal dunia di Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) di Petaling Jaya, lima jam selepas menerima rawatan.

Maimunah berkata, sebelum itu anaknya yang bekerja di bahagian khidmat pelanggan sebuah bank pergi ke rumah teman lelakinya di apartmen berkenaan.
“Dia menjalin hubungan dengan teman lelakinya setahun lalu dan saya juga mengenali lelaki itu. Anak saya juga selalu ke rumah lelaki itu,” katanya, semalam.

Info Asal : HMetro

Post a Comment

10 Comments

  1. heran mak mak sekarang main lepas jer anak dara macam tu...

    ReplyDelete
  2. mak dia pun menaruh harapan tinggi.. buat mcm tu menantu la pulak..

    ReplyDelete
  3. Hmmmm... Anwar Ibrahim juga yang paling pandai mendidik anak sehingga menjadi ahli politik

    ReplyDelete
  4. anak dia kena bunuh ke? atau buat tindik telinga? x faham...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu gmbr hiasan.. yg kena bunuh tu anak dia.. takde kes tindik telinga pun.. ko ingat tu anak dia ker..

      Delete
  5. alahai..doa yang baik baik aje lah..moga adik adik dan anak anak kita dijauhkan dri semua perkara ni.

    ReplyDelete
  6. UAI, Ustaz Kazim ad citer cm na nak tengok menantu dlm ceramah diorg rajin2 kan la diri tu cr info tu, patut mak bapak kena cek dulu bukn suh anak yg cek dulu... haih...

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah anak dia kata nak.. sekat nantikn memberontak. lari rumah. so how

      Delete
  7. org nk islam bangkit ramai kata kolot...kononnya dah moden tp x sedar dah kembali ke jahiliah...pakat doa dimatikan oleh allah dlm mulia

    ReplyDelete