• Politik Terkini

    Tuesday, March 25, 2014

    BAN Celaka - Tweet Paling Bodoh @Zharif32 Tahun 2014

    Sial celaka betul mamat sekor nih.. mcm gampang perangai.. dah bapak dia mati sekalipun, yg ko bangkai otak nak kutuk apehal.. Malaysia maju tp masih ada bangkai sampah kepala otak tak cukup ksh syg..



    Info Asal : @zharif32

    6 comments:

    1. Tak kna btang hdung sdiri sdap la ko sembang bhaii.. tunggu org tsyg ko mati.. time tu bru ko reti n fhm..

      ReplyDelete
    2. Hidup ni karma.. ko tunggulah balasan dari allah nanti.

      ReplyDelete
    3. Spesis saperti ni mana percaya kadak dan kadar dan balasan di hari akhirat nanti. Hei Bedul, kau percaya ke MH 370 itu sudah terhempas. Ada pehak yang mempertikai kan nya termasuk aku. Selagi tiada bukti yang shahih di temui selagi itu aku tak percaya dengan pengumuman PM kangkung tu. Duta Panchis sendiri mempertikaikan nya. Untuk mendapatkan gambaran yang jelas baca lah apa yang di lapor kan oleh WSJ. Menipu dan berbohong sudah menjadi tabiat nya. Lihat saja isi kandungan manefisto PRU ke 13 dulu, ada kah ia nya di tepati?

      Tunggu sahaja akan "KETIBAAN" kota hitam, semua persoalan akan terjawab. Itu pun kalau di jumpai!!!

      ReplyDelete
      Replies
      1. mahathir ckp.. depa pun bohong.

        Delete
    4. kita perlu penambaikan, next time kena ada "air masrhal" sepertimana yang dibuat oleh kerajaan U.S. Aku cadangkan 2 orang elit ini dibawa satu dari unit GGK, dan 1 lagi komando Vat 69.
      Lebih baik cegah sebelum parah. Selepas peristiwa 9/11, beberapa rampasan pesawat dan kemalangan telah berjaya dipatahkan oleh 2 anggota elit mereka. Kita bila lagi?

      ReplyDelete