• Politik Terkini

    Wednesday, March 5, 2014

    BAN Jijik - Inna Savova : Bandung Itu " The City Of Pigs" !

    Inna Savova sorang blogger bulgaria.. Dia menetap kat bandung ni dah lama. Dalam 3 tahun lebih. Sepanjang dia duk kat bandung, totally dia mengatakan penduduk kat situ sangat pengotor dan menjadikan alasan miskin untuk hidup dalam kekotoran. Then Inna mengklasifikan bandung sebagai sebuah bandar babi. Dia merujuk kekotoran tu setaraf dengan babi. Maybe sebab kandang babi pun kotor.. Tapi ramai jer suka makan babi..

    Bila miskin, kenapa perlu kotor. Semua terletak atas kita sendiri samada nak jadi pembersih or pengotor tahap babi.


    Info Asal : IndoBoom

    5 comments:

    1. pergghhh... gila ah.. penuh dgn sampah

      ReplyDelete
    2. Presiden Perkasa, Datuk Ibrahim Ali berkata orang ramai meluru ke arah pintu cermin utama Istana Kehakiman sebaik sahaja mendapat tahu peguam gereja Katolik mempersoalkan mengapa penggunaan Allah oleh penganut Kristian dijadikan isu selepas 14 tahun Herald menggunakannya, sebelum pengharaman oleh Kementerian Dalam Negeri pada 2009.

      "Penyokong (kami) mendapat tahu ini antara hujah peguam gereja Katolik, jadi mereka kecewa," katanya.

      Sambil mengatakan tidak ada arahan untuk mereka berbuat begitu, Ibrahim bagaimanapun mempertikaikan mengapa penyokong gereja dibenarkan masuk ke dalam mahkamah sedangkan penyokong NGO Islam tidak boleh.

      "Ahli Comango semuanya di dalam sedang menikmati teh, mengapa mereka dibenarkan masuk," katanya, merujuk kepada pertubuhan hak asasi yang baru-baru ini dituduh menyokong murtad.

      "Mereka ini bukan badan berdaftar pun, tidak seperti kami,” katanya.

      Beratus penyokong Perkasa dan beberapa pertubuhan Islam lain yang membantah penggunaan kalimah Allah oleh gereja Katolik berhimpun di perkarangan Mahkamah Persekutuan pagi ini.

      ReplyDelete
    3. pergh...
      pikir 16 kali nak melancung ke bandung..
      hoho

      ReplyDelete
      Replies
      1. sembang kencang jer ko ni. tiket free. ko pergi juga kan

        Delete
      2. mana ada free, paling murah pun Rm70 kena ada utk pegi sana.

        Delete