BAN Maksiat - JAIS Tangkap Di Pusat Karaoke, Tuduh Khalwat. ??

Pusat karaoke kat selangor ni berlambak. Even kat shah alam bandar student pun ada tempat karaoke. Nuh hah kat atas plaza alam sentral. Tapi karaoke box jer. Orang lalu lalang boleh nampak. Ada CCTV lagi. Takkan ko nak merendett buat projek dalam karaoke box kot. Mostly tempat macam ni menjadi santapan student uitm + mat minah indon. Setakat ni la, aku tak pernah tengok lagi bangla gi karaoke.

Brother uncleseeker pagi meragam marah kat jais. Kena saman atas pertuduhan khalwat. Padahal gi karaoke jer pun. Kalau ikutkn dari apa brother tu cakap mcm karaoke bilik yg ada cermin and orang bleh lalu lalang. Maybe dia kena time JAIS boring takde kerja. Nak serbu pusat judi, disco.. Kena hadap gangster dulu. Nak taknak kena ada serbuan.

Badigol samdul... Maksiat selangor tetap sama. Even Pakatan Rakyat or BN memerintah. Minum arak secara terbuka selamba jer kat area depan IOI mall. Oh sebab berlesen. Maksiat berlesen dibenarkan di malaysia.  Eh?


Info Asal : UncleSeeker

Post a Comment

8 Comments

  1. 3000 tu kalau xhadir mahkamah. yg kt disco taknak serbu ker.. bg saman semua

    ReplyDelete
  2. PR dan BN. bab maksiat. apa beza. kelantan jer negeri PR yg control hiburan. negeri PR lain?

    ReplyDelete
  3. Jika pusat hiburan itu ada lesen dan menjual arak, kenapa yang berugama islam masuk. Dah tahu haram kenapa pergi. Bila kena serbu pihak jais, jakim, mais semua akan disalahkan. umat islam melayu jangan masuk tempat2 begitu.

    PR iaitu dap n pkr memang memperjuangkan kebebasan berugama dan hak asasi manusia termasuk lgbt. Perjuangan ini mereka hendak buat untuk rakyat melayu islam juga. Sekarang ini PAS tidak pulak bantah kerana pemuda PAS juga sokong. Mujahid rawa sokong gerakan ini.

    Di kelantan pun tak bersih, pelacuran berlaku. Penyakit Aids di kelantan paling tinggi.

    PAS bantahlah gerakkan. Keluar dari pakatan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. macai detected.

      kelantan ramai pelacur. bukti.. setakat banci yg umno buat. data tu takleh pakai. nak jatuhkn kerajaan kelantan.

      Kenapa perlu suruh PAS keluar pakatan. Umno yg memerintah selama 50 tahun. apa mereka buat. Ni lah hasilnya dr pemerintahan umno. Yang berlandaskan kepala otak.. Saper yg keluarkn license ni dulu??

      Masalahnya tmpt hiburan mcm tu tumbuh mcm cendawan. islam ke bukan islam ke. ia merosakkan rakyat malaysia tu sendiri. bila mabuk rogol anak dara org.

      Pemikiran macai mmg tahap ni. tak kembang otak langsung.

      Delete
    2. bila macai bersuara. kah kah kah

      Delete
    3. aku rakyat kelantan, skg umo aku dh 30 tahun...demi Allah dan rasul aku x pernah tgk pelacur di kelantan spt aku tgk di KL. jika sebut kelantan aku salah 1 rakyatnya dan aku anggap yg kata ada pelacur di kelatan dn aids paling tinggi di kelantan ini fitnah besar, aku tidak akn halalkan kata2 org di atas dan aku tidak redha....aku nk tya jika ada sesuatu yg salah dalam 1 1 negeri adakah bermakna kerajaan negeri tu redha dgn hal tu? adakah johor,perak, melaka, malaysia timur,perlis,n9 tidak ada pelacur dan jenayah? dn jika ada adakah kerajaan BN redha?......btw awie ayahanda pekida buka kelab malam di perak apa mufti perak ckp? utk pengetahuan makhluk di atas awie tu UMNO totok.....x salah nk tunjuk bodoh, tp jgn byk sgt, bodoh sikit2 sudah la....

      Delete
    4. hidup bang non March 5, 2014 at 4:39 PM

      Delete
    5. Pas akan tetap bersama Pakatan Rakyat agar Selangor tetap dikuasai Pakatan Rakyat untuk penggal ini & seterusnya.. org Pas tidak akan lupa betapa durjananya Umno menghalang kuliah ceramah tazkirah di Selangor semasa BN brkuasa dulu... sekarang kuliah ceramah tidak dikongkong UMno lagi.. jngan harap la Kerajaan perpaduan.. UMno x ikhlas & hanya brpura2 saja...

      Delete