BAN #MH370 - Call In Boleh, Tapi Takde Orang Angkat. Tak Terhempas La?

Masih pasal MH370. walaupun che ta ada buat sambutan harijadi bersama zain di krabi. Its ok kerajaan thailand takde campur tangan dalam hal mh370. Mostly malaysia,vietnam, china and singapore. Pagi ni pun ada dilaporkan kerajaan china butthurt dengan cara malaysia mengendali mh370. Paling tak masuk akal nak pergi siasat selat melaka. Antara selat paling sibuk dalam dunia. Cari enjin mh370 kot.

Now ada family chinese buat calling pada passenger mh370. Maybe ahli keluarga mereka, call masuk tapi takde berjawap. Dengar kata laut tu dalam 3 km. Kalau tenggelam dalam laut macam tu. Sony xperia dah tak berfungsi. Dikatanya lagi 3 call dibuat tapi tak der jawapan...

So, family tu mintak MAS guna satelite technology untuk check dimana kedudukan telifon tu berada.



Info Asal : Mirror

Post a Comment

7 Comments

  1. insyallah jumpa lepas ni

    ReplyDelete
  2. hah.. petanda awl dhtu. dia call pakai line ape.

    ReplyDelete
  3. Pasukan pencarian Vietnam melaporkan penemuan apa yang mereka percaya sebagai pintu dan ekor pesawat Boeing 777-200 milik Malaysia Airlines (MAS) yang hilang sejak Sabtu pagi.

    Bahagian itu kemungkinan pintu dalam komposit dan sebahagian ekor pesawat, lapor The Wall Street Journal reported.

    MAS dilapor sebagai tidak dimaklumkan berhubung penemuan itu.

    The Wall Street Journal memetik posting dalam laman web kementerian penerangan dan komunikasi Vietnam.

    Malaysiakini bagaimanapun tidak dapat menemui artikel itu dalam kedua-dua bahasa sama ada bahasa tempatan atau Inggeris melalui carian pada jam 9 pagi.

    Dilaporkan bahagian itu ditemui 50 batu daripada Barat daripada Daya Pulau Chu di Vietnam Selatan.

    Dikatakan juga Vietnam tidak dapat mendaratkan pesawat air berdekatan kawasan itu untuk mengesahkan sama bahagian itu berpunca daripada pesawat yang hilang.

    ReplyDelete
  4. macam2 konspirasi ada. pening aku

    ReplyDelete
  5. Dah jumpa dah, tapi tak boleh keluar statement sebab "RAHSIA BESAR" tunggu sahaja statement dari Ceo mas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. APER YG RAHSIA BESAR TU. TRY BAGITAU.. ALA KO ANON.. MANA ORG TAU PUN

      Delete
  6. Berita VIETNAM: Kapal MH370 setelah lose communication selama 17 jam,dikesan di 065515,1033443 (ni longitude latitude kot) oleh pasukan penyelamat Filipina.

    Keadaan kapal agak teruk semasa dikesan namun belum berkecai,kebanyakkan badan kapal telah tenggelam dalam air dan cuma bahagian belakang kapal sahaja yang timbul. Terkesan mangsa yang berkumpul di bahagian belakang kapal disamping lebih kurang puluhan orang mangsa terkesan di kawasan perairan berdekatan kapal yang masih hidup. Pegawai navy Vietnam menyatakan ini adalah satu keajaiban kerana jumlah mangsa yang terkorban adalah jauh lebih rendah dari jangkaan. Setakat ini Malaysia,China,indonesia,vietnam,singapore dan filipina sedang menuju ke tempat tersebut.
    KEHILANGAN MH370 - SITREP NO.1. Maklumat terkini sah.

    ReplyDelete