• Politik Terkini

    Wednesday, March 12, 2014

    BAN Politik - BN Tubuh Skuad Sakai Pilihanraya Kajang. Longkang Pemikiran

    Nak gelak nantikan.. kesian sbb anak melayu.. Umur muda jer lagi aku tengok.. Duk bertaikwando la pulak.. Ke silat tampar kepala buaya.. Silat teropong ker... Aku syak mereka yang keluarkan idea ni, baru keluar dari gua alam hang tuah.. Tak pun tersesat masuk bandar sampai ke mesyuarat bahagian.. Bagi idea mengarut sakai macam ni.. Politik ni berlawan dengan hujah la samdol... Berdebat.. Ko nak berperang, baik ko sewa armada pergi syria ke, pergi palestine ke.. Haaa, kat sana baru perang.. Tak pun amik tiket join sekali armada yang ada sekarang ni.. Suh hantar ukraine... #lol


    Info Asal : FB, FB

    9 comments:

    1. hahahahahaha... geng doraemon dah kluar poket

      ReplyDelete
    2. DIA MAI DAHHHHHHHHHHHHH...

      ReplyDelete
    3. muafakat membawa berkat.. hahahaha... yang penting teropong BN

      ReplyDelete
    4. nampak gaya macam geng mat rempit squad pokololo!
      Tou tak dalam pilihanraya yang perlu hujah dan penerangan polisi dan program,bukan tarian pun

      ReplyDelete
    5. Kan baik mrk brdoa utk semua penumpang pesawat MH370 tu!!!

      ReplyDelete
      Replies
      1. depa sembang kencang dlm tv jer

        Delete
    6. baiik buat tarian poco-poco

      ReplyDelete
    7. gila apajadahnye puak2 tak btamadun ni... patut kata negara bak maju tapi pemikiran mcm sakai... nok plraya ke nok tunjuk kuat... mcm kat afrika laaa

      ReplyDelete