• Politik Terkini

    Wednesday, March 12, 2014

    BAN Politik - Pemimpin BN Kelantan Yang Patut Di Contohi. Apa Kata Najib

    Nampaknya kelantan semakin mengorak langkah nak jalankan hukum hudud. Now Umno kelantan dah sebulat suara bagitau akan keluar parti kalau parlimen a.k.a pusat tak setuju bekerjasama dalam menjalankan hudud dikelantan.. Dah melangkaui jangkaan mahathir ni.. Nantikan teropong datang suluh...

    Apapun tu satu petanda bagus.. Now sekarang apa lagi, liveshow la tv1 saberi chik.. Tunjuk apa jawapan najib.. Apa kata ahli parlimen lain... Berani tak mereka keluar umno secara berjemaah kalau hukum hudud ditolak.. Kita tunggggguuuuuu.....

     )

    6 comments:

    1. kita tgk ada tak wakil umno kelantan akan keluar kalau tak laksana,.

      ReplyDelete
    2. Nk kena mrh dgn rosmah ni.

      ReplyDelete
    3. di rumah alwi ni xde tv ke? Tun M terang2 persenda hudud bila kata nk makan sup tangan boleh ke kelatan, dia kata lgi nnti org melayu xde bersaing dgn bangsa lain sbb tangan kudung klu laksana hudud, tun m kata lagi dlm al quran xde hudud, hudud ciptaan ahli fekah, lagi najib kata hudud xkan dilaksanakan dimalaysia, tambah lg kenyataan2 lucu dr menteri umno contoh sabri chik....xpyh nk bepolitik bodoh la alwi, sume org tahu....klu betol nk kuar umno lama dh dia kena kluar....sbb pemimpin umno x nak hudud, yg ada hya la ikan2 bilis, contohnya d johor dlu adun umno nk laksana hudud terus MCA kata org itu hilang akal, umno diam x berkokok sampai hari ni

      ReplyDelete
      Replies
      1. biasala.. depa nk tunjuk hero kat kelantan. seolah umno kelantan pn bela islam.. kita tunggu n tengok..

        Delete
      2. Alhamdulillah alangkah bgusnye jika melaksanakan hukum huduh..TETAPI ADAKAH KITA DIGOLONGGAN PD ZAMAN MODEN INI BERSEDIA MENERIMA HUKUM HUDUD ..!!!!!

        Delete
    4. This comment has been removed by a blog administrator.

      ReplyDelete