• Politik Terkini

    Thursday, March 6, 2014

    BAN Seks - Bhicai : Pil Seks Thailand Yang "King Kong"

    Sebab ramai laki lemah tenaga batin, berlambak pil seks kat luar sana dijual secara haram. Yang lemah tu satu hal, yang gersang tahap nak mampos tu satu hal lain. Yang pelacur berlambak dipeleseran takde kena tindakan. Tu lagi parah hal!. Undang-undang yang ada cuma mampu bawak masuk balai amik nama. Then terlepas. Lepas tu beroperasi balik. Paling sadis bagitau dalam tv, bulan lepas dah kena tindakan, bulan ni beroperasi balik. Lencainya undang-undang.

    Haritu dah announce pil seks ni bahaya, boleh jd penyebab mati pucuk. Tahik kucing apa yg dimasukkn tak tau. Tengok2 naik mencanak tak nak turun. Bila turun taknak naik. Haaa, ko jugak yang susah nanti. Barulah time tu berak tak lawas.


    Peniaga kedai ubat di bandar Betong, selatan Thailand :
    Pil seks Thailand boleh buat you kuat macam ‘king kong’. Ramai sudah cuba makan dan bawa balik ke Malaysia untuk dijual,” 
    Peniaga berusia 50-an itu mendakwa pil dan kapsul buatan Thailand lebih hebat berbanding pil Viagra atau Cialis yang diimport dari Amerika Syarikat.

    Pemilik kedai ubat dikenali sebagai ‘Bhicai’ yang fasih berbahasa Melayu itu memaklumkan terdapat pelbagai jenis pil rangsangan seks dijual bermula dari harga Bath30 (RM3) sehingga Bath200 (RM20) sebiji.
    “Kalau datang ke Betong memang wajib beli pil kuat seks. Harga di sini memang murah dan boleh bawa balik ke Malaysia sebagai cenderahati.
    “Pil ini tak ada tarikh luput dan dijamin puas hati ‘lama’. Awak boleh beli banyak dan jual di Malaysia. Saya bagi harga murah pada ramai pelanggan Malaysia yang mahu buat bisnes di Kuala Lumpur,” katanya.

    Info Asal : HMetro

    4 comments:

    1. thailand. pelik ker

      ReplyDelete
    2. tak tarikh luput. gila ape. saper mkn kira kote keras tak turun2. ka

      ReplyDelete
    3. Tujuan Dana RM3 Bilion Daripada Kerajaan Malaysia & Petronas oleh Proton?

      1. Pembangunan model baru Proton termasuk sebuah kereta elektrik

      2. Pada tahun 2013, Proton telah cuba memujuk kerajaan Malaysia bagi mendapatkan RM3 Bilion, tetapi ditolak

      3. Selepas itu, Proton telah cuba mendapatkan daripada Petronas, pun tidak berjaya & sia-sia

      ReplyDelete
    4. sawadikapppppppppppppppppppppppppppppppppppppp

      ReplyDelete