• Politik Terkini

    Thursday, March 13, 2014

    BAN Sosial - Main Kejaran Bogel Bersama Imigeresen. Hukalohhh!!

    Kalau bab serbu menyerbu bendalah ni. Haaaa, yang ni ramai pakar. Hantar satu batalion pun sanggup turun main kejaran... Tapi setakat tangkap amik nama then tak tau tindakan seterusnya... Paling teruk pun kena denda duit.. Rasanya lah.. Lepas tu tempat kejadian takde dibuat pembersihan total.. Kemasukan pendatang asing dlm negara pun senang dimakan begitu saja... Dah ibarat tepung cucur adabi rasanya.. Mudah dimasak, sedap dimakan..


    Ipoh :
    Sekumpulan pelacur warga asing serta beberapa pelanggannya melarikan diri dalam keadaan bogel sebaik melihat kehadiran anggota penguat kuasa Jabatan Imigresen dalam satu serbuan di sebuah premis di Jalan C M Yusuff, di sini.
    Dalam operasi yang dijalankan : (13 anggota imigresen kira-kira jam 2.15 petang)
    • Seramai 24 orang terdiri wanita iaitu tiga warga Indonesia, Thailand (sembilan) dan seorang lagi dari Vietnam ditahan. 
    • Semua wanita itu yang dipercayai terbabit dalam aktiviti pelacuran berusia 20 hingga 34 tahun. 
    • Semua didapati melanggar syarat pas lawatan sosial iaitu di bawah Perkara 39(b) Peraturan-Peraturan Imigresen.
    “Semua mereka didapati masuk dan tinggal di negara ini atas pas lawatan sosial bagi tujuan melancong.

    Info Asal : HMetro

    5 comments:

    1. cun banner baru bankami.

      ReplyDelete
    2. naik tikar terbang tak?

      ReplyDelete
    3. bestnya... sedap dimakan begitu saja

      ReplyDelete
    4. tikar terbang tak nak, tapi pesawat peribadi berharga 14 juta aku nak, boleh pergi melancong & melencong sana-sini.

      ReplyDelete