• Politik Terkini

    Tuesday, April 15, 2014

    BAN Bingung - Bergaduh Sebab Putik Kapas, Then Bercerai. Pening Pening

    Emosi tu kena kawal woiii... Nak marah macam mana sekalipun, ayat paling durjana tu jangan senang-senang lepaskan.. Jangan pulak ko terpengaruh dengan emosi bini sekali.. Tu semua tugas and tanggungjawab suami.. Memang berat perit nak pikul.. Sebab tu isteri kena mainkan peranan.. Tapi bergaduh ni benda tak dijangka.. Jangan kata sebab jeles, ni hah sebab putik kapas pun bleh bergaduh sampai bercerai..

    Info Asal : HMetro

    10 comments:

    1. Hudud di Kelantan perlu sokongan 112 ahli parlimen

      ReplyDelete
    2. ni la kata. ikut rasa binasa

      ReplyDelete
    3. itulah, lain kali kalau nak kawin, belajar dulu, kursus, jangan tau memantat je, tak pasal kena cerai. kalau setakat sakit mata, tak payah guna ubat. Guna air susu, titik terus dari tetek ke dalam mata suami, ulang balik beberapa kali.
      Tengok gayanya kahwin muda, pompuan ni, kalau 2006 (thn dia kena cerai), umurnya baru 19thn, patutla, tak cukup matang.

      ReplyDelete
      Replies
      1. ko dh kawin belum? tapi mujarab jugak petua yg ko bagi.. menitis air tetek ke mata suami kalau suami sakit mata..

        mcm mana kalau isteri sakit mata?

        Delete
      2. itulah, lain kali kalau nak kawin, belajar dulu, kursus, jangan tau memantat je, tak pasal bercerai, rugi belanja kenduri kawin berpuluh ribu jemput satu kampung. kalau setakat sakit mata, titiskan eyemo, bukan suruh bini sapukan ubat pakai putik kapas, bahlol punya jantan..

        Tengok gayanya kahwin muda, laki ni, mesti skolah pun x abis, dah tergedik nk memantat.

        Delete
      3. bodo punya komen.. jngan la salahkan pompuan tu.. kan dia cakap mula2 dia teragak agak tapi patuh.. suami suruh kena taat.. dia tau mungkin cara tu x brapa btol..tapi kena patuh x brani derhaka pada suami.. tapi dasar suami x guna.. x mghargai isteri yg taat.. trus gila lafaz talak..

        Delete
      4. jgn bergaduh. mungkin ada sebab lain.. tapi suami dia tak patut sampai cerai.. kawin muda.. mcm ni la.. landaskan nafsu takleh dijadikan sandaran untuk kahwin. byk tanggungjwb lain lagi

        Delete
    4. Talak tak boleh buat main-main, tengok kes ni talak 3, kalau nak rujuk balik, dah bekas bini kena kawin dengan laki lain. Kalau Laki tu tak nak cerai, Nasibla ko. Kena buat loan baru, sebab nak kahwin lagi belanja dah mahal.

      ReplyDelete
    5. This comment has been removed by a blog administrator.

      ReplyDelete
    6. Final amendments to US Commerce Department data released on cheap jordans the 23rd, the third quarter of this uggs outlet year, wholesale jordan shoes US real GDP grew at an annual rate of 5%, higher christian louboutin than the previous estimate of 3.9 percent. This Cheap Louis Vuitton Handbags is the fastest since the christian louboutin shoes third quarter of 2003 the growth rate of Christian Louboutin Daffodile the US economy over the same period of history, much higher than cheap nike jordan shoes generally expected by scientists previously.Analysis Bags Louis Vuitton of Three-quarter US economic growth christian louboutin remise 50% reasons, first by pulling a strong personal and business consumer spending. uggs on sale The Discount Louis Vuitton third quarter of this Air Jordan 11 Gamma Blue year, discount christian louboutin US consumer spending grew at an annual ugg australia rate of 3.2%, the most since the ugg pas cher fourth discount nike jordans quarter of 2013 the fastest. Second, third-quarter US corporate fixed investment grew by 8.9%.The second quarter of ugg boots 2014 the US Discount LV Handbags economy grew at an annual rate of 4.6%. Affected by cold weather in the first quarter of the US economy declined at an annual rate of 2.1%. Economists expect the pace of the US ugg economy in the fourth quarter Christian Louboutin Bois Dore of Cheap LV Handbags this cheap christian louboutin year has slowed, expected annual rate of growth of ugg soldes around 2.5%.

      ReplyDelete