• Politik Terkini

    Wednesday, April 16, 2014

    BAN Hiburan - Taksub Ustaz, Wardina Kritis Ustaz Don Daniyal

    Isu ustaz don daniyal la pulak.. Pasal cerita-cerita yang dikatakan mistik kot... Tapi video yang ustaz don cerita tu tak de.. Aku jarang tengok ceramah ustaz don.. Ada la sekali sekali.. Ada betul juga apa yg dikatakan wardina.. Sebab banyak sangat ustaz yang cerita kisah dulu kala.. Tapi action untuk lakukan pada zaman sendiri.. Tak terbuat, tak tercapai.. Contoh mudah macam ni la.. Kes hukum hudud kelantan.. Berapa organisasi pertubuhan ustaz semelaya termasuk pirkasa pikachu yang tampil beri sokongan, beri idea untuk lakukan.. Bentang idea untuk dijalankan hukum hudud dikelantan.. Takdeee... Yang duk gembar gembur suruh kerajaan kelantan bentang.. Tu baru hukum hudud.. Ada betul apa yang dinyatakan wardina..


    Info Asal : PenBurukOnline

    7 comments:

    1. This comment has been removed by a blog administrator.

      ReplyDelete
    2. kalau ustaz don ni penyokong pas.. aku rasa tv3 akan ulang kenyataan wardina ni sampai hujung tahun 2014

      ReplyDelete
    3. Orang bertanya tentang Ustaz Don pada ustaz.
      Ustaz kata " Ustaz Don lebih alim daripada ustaz. Mengenai cerita yang diceritakan oleh Ustaz Don memang ada dalam kitab2 lama, ustazpun ada baca kisah tu tercatat dalam kisah2 aulia, jangan cepat kata cerita palsu,lagipun kisah2 orang soleh yg utamanya kita ambil iktibarnya.Cukuplah anta cari kitab2 yg dikarang oleh Syeikh Abdul Ar Rahim Fathoni dan Syeikh Uthman bin Hassan.InsyaAllah ada kisah ini dalam kitabnya.Kedua2 ulama ini orang soleh dan nak karang kitab solat taubat dan sunat hajat sbb tu kitab mereka ada barakahnya".
      "Ustaz tak berani nak tuduh orang sembarangan apatah lagi ustaz tahu keadaan ustaz yg jahil, Siapa yg kata pada ustaz Don tu, dia tu org alim ke".
      Jawabnya "Dok lah malas nak kabar la ustaz".
      "Kalau macam tu jgn kabor ke ustaz sbb ustaz tak nak tahu".

      https://www.facebook.com/mustaffakamal.ustaz/posts/634252986644452?stream_ref=1

      ReplyDelete
    4. This comment has been removed by a blog administrator.

      ReplyDelete
    5. Apabila orang jahil berkata...

      ReplyDelete
    6. Final amendments to US Commerce Department data released on cheap jordans the 23rd, the third quarter of this uggs outlet year, wholesale jordan shoes US real GDP grew at an annual rate of 5%, higher christian louboutin than the previous estimate of 3.9 percent. This Cheap Louis Vuitton Handbags is the fastest since the christian louboutin shoes third quarter of 2003 the growth rate of Christian Louboutin Daffodile the US economy over the same period of history, much higher than cheap nike jordan shoes generally expected by scientists previously.Analysis Bags Louis Vuitton of Three-quarter US economic growth christian louboutin remise 50% reasons, first by pulling a strong personal and business consumer spending. uggs on sale The Discount Louis Vuitton third quarter of this Air Jordan 11 Gamma Blue year, discount christian louboutin US consumer spending grew at an annual ugg australia rate of 3.2%, the most since the ugg pas cher fourth discount nike jordans quarter of 2013 the fastest. Second, third-quarter US corporate fixed investment grew by 8.9%.The second quarter of ugg boots 2014 the US Discount LV Handbags economy grew at an annual rate of 4.6%. Affected by cold weather in the first quarter of the US economy declined at an annual rate of 2.1%. Economists expect the pace of the US ugg economy in the fourth quarter Christian Louboutin Bois Dore of Cheap LV Handbags this cheap christian louboutin year has slowed, expected annual rate of growth of ugg soldes around 2.5%.

      ReplyDelete