BAN Hiburan - Taksub Ustaz, Wardina Kritis Ustaz Don Daniyal

Isu ustaz don daniyal la pulak.. Pasal cerita-cerita yang dikatakan mistik kot... Tapi video yang ustaz don cerita tu tak de.. Aku jarang tengok ceramah ustaz don.. Ada la sekali sekali.. Ada betul juga apa yg dikatakan wardina.. Sebab banyak sangat ustaz yang cerita kisah dulu kala.. Tapi action untuk lakukan pada zaman sendiri.. Tak terbuat, tak tercapai.. Contoh mudah macam ni la.. Kes hukum hudud kelantan.. Berapa organisasi pertubuhan ustaz semelaya termasuk pirkasa pikachu yang tampil beri sokongan, beri idea untuk lakukan.. Bentang idea untuk dijalankan hukum hudud dikelantan.. Takdeee... Yang duk gembar gembur suruh kerajaan kelantan bentang.. Tu baru hukum hudud.. Ada betul apa yang dinyatakan wardina..


Info Asal : PenBurukOnline

Post a Comment

6 Comments

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. kalau ustaz don ni penyokong pas.. aku rasa tv3 akan ulang kenyataan wardina ni sampai hujung tahun 2014

    ReplyDelete
  3. Orang bertanya tentang Ustaz Don pada ustaz.
    Ustaz kata " Ustaz Don lebih alim daripada ustaz. Mengenai cerita yang diceritakan oleh Ustaz Don memang ada dalam kitab2 lama, ustazpun ada baca kisah tu tercatat dalam kisah2 aulia, jangan cepat kata cerita palsu,lagipun kisah2 orang soleh yg utamanya kita ambil iktibarnya.Cukuplah anta cari kitab2 yg dikarang oleh Syeikh Abdul Ar Rahim Fathoni dan Syeikh Uthman bin Hassan.InsyaAllah ada kisah ini dalam kitabnya.Kedua2 ulama ini orang soleh dan nak karang kitab solat taubat dan sunat hajat sbb tu kitab mereka ada barakahnya".
    "Ustaz tak berani nak tuduh orang sembarangan apatah lagi ustaz tahu keadaan ustaz yg jahil, Siapa yg kata pada ustaz Don tu, dia tu org alim ke".
    Jawabnya "Dok lah malas nak kabar la ustaz".
    "Kalau macam tu jgn kabor ke ustaz sbb ustaz tak nak tahu".

    https://www.facebook.com/mustaffakamal.ustaz/posts/634252986644452?stream_ref=1

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. Apabila orang jahil berkata...

    ReplyDelete