• Politik Terkini

    Wednesday, April 9, 2014

    BAN Maksiat - Party "Jangan Pakai Bra" Di Pool Ampang

    Penganjuran topless party.. Dapat surat tunjuk sebab jer.. Bagi surat secara berhemah lagi.. Kalau budak yang posting gambar dalam fb pasal rosemah ayu.. Pergghghh... Terus tangkap.. Yang ni kenapa tak tangkap jer pengangjur.. Ke takde enakmen nak jatuhkan kesalahan terhadap penganjur.. Penari tiang hari tu pun kena denda tak sampai seribu hinggit.. Seratus hinggit pun tak sampai...DBKL pun satu hal, nak buat party maksiat takkan nak pergi mintak kelulusan DBKL. Sepatutnya arahkan tangkap penganjur.. Bagi denda kaw-kaw punya..


    KENYATAAN MEDIA MENGENAI AKTIVITI ‘TOPLESS FRIDAY BEACH PARTY DI THE POOL, JALAN AMPANG

    Berdasarkan siasatan yang dijalankan disahkan aktiviti di atas akan dianjurkan oleh Tetuan Nihonkan Sdn. Bhd di ‘The Pool', 347, Jalan Ampang, Kuala Lumpur pada 11 April 2014 (Jumaat). Semakan jabatan juga mendapati tidak ada sebarang permohonan untuk menjalankan aktiviti sebagaimana di atas dibuat kepada pihak Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL).

    Walau bagaimanapun, sekiranya permohonan lesen dibuat ianya tidak akan diluluskan memandangkan ianya tidak selaras dengan garis panduan pelesenan. Penganjur juga didapati telah pun mempamerkan iklan tanpa kelulusan lesen daripada DBKL.

    DBKL akan mengeluarkan surat tunjuk sebab kepada penganjur dan mereka diberikan tempoh selama 7 hari untuk mengemukakan representasi bertulis mengapa kelulusan lesen premis dan Lesen Hiburan serta lain-lain lesen mereka tidak boleh dibatalkan ekoran kesalahan di atas.

    Di samping itu juga, DBKL akan mengarahkan agar premis di atas ditutup selama 7 hari mulai malam ini (8 April 2014) bagi memastikan mereka sentiasa mematuhi syarat yang ditetapkan oleh DBKL.

    Disediakan oleh :
    Unit Media
    Jabatan Perancangan Korporat
    Dewan Bandaraya Kuala Lumpur
    8 April 2014

    Info Asal : Lusuka

    4 comments:

    1. bila maksiat dirajakan.. tunggulah bala menimpa.

      ReplyDelete
    2. Tak takut bala ker..

      ReplyDelete
    3. dgr pun dah keras kote.. kalau pergi tak tau la mcm maner.. tak turun kot kote aku.. asyik mengeras jer..

      ReplyDelete
    4. tak sangka benda macam ni pun ada Kat K.L. tak takut BALA ke?

      ReplyDelete