BAN #MH370 - Apa Yang MAS Cuba Sembunyikan

Lain yang dicari, bala lain yang datang hari ni.. MAS jugakkk.... Pencarian diperkecil and diperkecil and diperkecil... Jangan kata pesawat, kotak hitam.. Manggis pun tak timbul... Kulit manggis pun tak jumpa... Pesawat bawak profesionnal, bagasi dipenuhi manggis..

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak perlu mendedahkan barangan apa sebenarnya yang dibawa dalam kargo MH370 yang didakwa cuba disembunyikan daripada pengetahuan umum, kata Datuk Seri Anwar Ibrahim.


  • “Setiap kapal terbang yang berlepas mesti ada cargo manifest, maknanya keterangan barangan yang dibawa dan semuanya direkodkan, (tetapi) yang ada (dalam MH370) hanyalah empat tan manggis dan bateri (lithium ion).


  • “Sampai sudah kerajaan Malaysia dan MAS belum bagi maklumat dan masih lagi berahsia. Kenapa takut sangat?


  • “Benda apa yang nak dicuri? Apa sebenarnya barang yang nak dibawa ke China? Najib tolong beritahu,” ketua umum PKR itu dilapor sebagai berkata.


Beliau dilapor berkata demikian oleh Keadilan Daily di hadapan 4,000 hadirin pada ceramah Jelajah Reformasi 2.0 di Bandar Ipoh Raya, Jumaat lalu.

Info Asal : Malaysiakini

Post a Comment

4 Comments

  1. NANTI NAJIB CAKAP : ANWAR SILA DIAM.

    ReplyDelete
  2. Jabatan audit negara, sila audit apa yang pesawat mh 370 tu bawa, jangan sibuk selak kain orang, cari salah jabatan lain.

    ReplyDelete
    Replies
    1. berani ke mereka nak audit... nanti dia bagi alasan.. tu bukan badan kerajaan... itu ini... bla bla bla..

      Delete
  3. jom singgah ke portal hiburan terbaru ---> http://syokbah.com

    ReplyDelete