• Politik Terkini

    Wednesday, April 30, 2014

    BAN Politik - Mahathir Bidas Obama Isu Cina Dan India

    Pelik dan tak pelik.. Logik tak logik.. Panggil obama, buat satu conference gila bagai, siap selfie muka mengalahkan budak 15 tahun...Obama kondem malaysia nak menuju negara maju tak leh ada diskriminasi. Obama tak tau ke, yang diskriminasi tu sebenar dulunya antara melayu islam antara PAS dan UMNO. Sekarang dah merebak melepasi tahap jangkitan virus denggi.. PAS PKR dan UMNO.. Tambah lagi dengan isu hudud, dengan bangganya tentera bangsa bersatu BN, gerakan mic menentang hudud.. Tu bab hudud.. Okey, obama tak sentuh..

    Now, mahathir ni nak naik jugak nama dia.. Dulu dengan presiden clinton, now obama dia kondem.. Tapi ada betul kata mahathir.. Dia tahulah sebab dia yang kayakan topten richman malaysia.. Mana mungkin mahathir lupakan.. Ke najib panggil tu saja suruh obama kondem pembangunan yang mahathir buat selama 20 tahun memerintah..


    (Malaysiakini)

    5 comments:

    1. Yang dia duk risau.. kot kot syarikat dia terancam.. hahahaha

      ReplyDelete
    2. Cakap banyak pulak che det ni, dia pun pendatang juga. Ayahnya orang India, datang berniaga kat sini

      ReplyDelete
      Replies
      1. sbb tu dia backup.. dia byk bantu india.. tengok jalan raya... dia india ke mamak...

        Delete
    3. muahahahahahahaa

      ReplyDelete
    4. kita tibai madey kuty..turun 1mei

      ReplyDelete