• Politik Terkini

    Sunday, June 22, 2014

    BAN Bengong - Apabila Polis Mengamuk Marah Pada Cina (Video)

    Aku clarify kes ni... Cina ni bengong bangang bangkai.. Nak tunjuk lagak taiko ko kaya, ko boleh rempuh semua undang-undang. Tak payah cakap cina jer.. Melayu india pun sama jer.. Bila ada wang berjuta, pengaruh sana sini.. Undang2 bagi diaorang boleh dibayar dengan duit.. Kepala hotak negara maju melangkaui pemikiran kuno zaman purba...

    Details story takde.. cuma video 33 saat.. Apek ni taknak bagi kerjasama, masuk kereta then buat samseng mintak IC dengan polis.. So polis tu bengang.. Keluar kereta then tangkap..

    Bak kata pepatah putera puteri umno. "Ko tak suka ini malaysia, Kasi keluar lah"

    7 comments:

    1. Padan muka.. samseng perlu dibanteras. kasi tembak pn lagi baik

      ReplyDelete
    2. apa itu cina. kenapa chinese?

      ReplyDelete
    3. Antar balik ja babi2 pendatang samseng ni kat negara mereka. Jenis pendatang yg tak sedar diri.

      ReplyDelete
      Replies
      1. Tanpa cina..malaysiakini xmaju. Bg projek kt melayu.. hancurr

        Delete
      2. Aku rasa polis tu yang problem sekarang. Silap-silap akan disaman.

        Delete
      3. knape polis tu problem?

        Delete
    4. aku bkn xsokong polis.. tapi bila ingat peristiwa bersih.. jadi benci balik kt polis...

      ReplyDelete