• Politik Terkini

    Thursday, June 12, 2014

    BAN Hiburan - Abby Abadi Balas Dakwaan Suami Di Dera Mental Fizikal

    Bila aku baca gosip artis.. aku update la pasal retis.. Bila baca pasal politik. .aku update pasal politik... Bila diam membisu.. Aku sibuk duk trade forex... Sepagi duk baca pasal abby abadi.. Dah takde kerja sangat aku nih.. Baca gosip murahan... Lantak pi ....

    Nah jawapan abby pasal suami dia gtau kena dera mental and fizikal...


    Assalamualaikum……. Selamat Petang! ALHAMDULLILLAH……… Syukur pd ALLAH. Berdasarkan kenyataan dr Farhan kepada media di mahkamah tadi, ini penjelasan Sy. Sy tiada saksi disini. Hanya ALLAH SWT Maha Mengetahui semua ini……

    Terkejut Sy baca kenyataan2 yg dibuat ini. Sehabis baik Sy tutup ‘semua’ cerita yg tak perlu org luar tahu sepanjang kami bersama sbg suami isteri, walaupun berbagai andaian dibuat berdasarkan kenyataan biasa Sy sebelum ini…. hari ini Muhammad Noor Farhan Che Bakar dengan jayanya mereka2 cerita utk tutup cerita yg sebenarnya. Anak3 Sy, bibik Sy, kawan2 terdekat Sy pun tak sangka yg Farhan cakap dia didera…..

    Walhal sebelum ini kalaupun ada bergaduh situ sana sini, tp semuanya baik2 saja. Biasalah hidup rumahtangga kan? Dah tentu ada pasang surutnya…. Sy ada msg dia cakap pasal kenyataan ini, tp dia tak jawab pula… Sy berani je nk berdepan. Jumpakan lagi senang cerita. Kenapa mesti buat kenyataan yg secara tak sedar membuka aib sendiri? Yg kenyataan dia, Sy minta duit, tak bagi Sy marah.. yg tu palsu.
    Amboiii! Banyaknya duit dia yer… Kata Sy baling kunci motor? Pegang kunci motor pun Sy tak pernah……. Kenapa mcm tu @cintaku_hanya_padamu yer? Setiap kali ada yg tak kena, gaduh.. bukan nk selesaikan. larikan diri… Tak balik2.

    Sy ajak bincang… taknak….. alih2 utk yg terakhir kali ni keluar cerita begini? Ingat ALLAH tak ni? Sejujurnya ‘cerita rekaan’ ini tak terjangka dek akal Sy………Hampir 95% cerita itu di reka semata2 nk selamatkan diri dia. ALLAHUAKHBAR….

    Mohon ALLAH SWT jaga dia. Tak sangka cubaan dia mengaibkan sy sejauh ni…………

    ALHAMDULLILLAH…. Satu saja dari Sy: Untuk Sahabat2 diluar sana, Anda buleh baca, buleh dengar je apa yg dia kata… tp percaya jangan. Sebab dia mmg dah terbiasa MENIPU.

    Jangan tokok tambah cerita Sahabat… kalau taktahu lebih baik diam saja k……..Tak selesai lagi. Banyak episod lagi ni…… Tunggu tindakan seterusnya di Mahkamah nanti. Sy terima takdir ini sebagai ‘ujian’ utk Sy. Wat lek Wat Peace je k

    abby abadi

    (wegosip)

    10 comments:

    1. kenapa perlu gtau dlm media sosial.. takleh ke selesai cara leklok depan2. heran aku retis ni

      ReplyDelete
    2. kisah rumahtangga

      ReplyDelete
    3. Nasib baik cerita "dalam kelambu" pun tak keluar sekali.

      ReplyDelete
    4. bla da bercerai semuda yg aib terbuka...whyyyy????

      ReplyDelete
      Replies
      1. sepatutnya masing2 tutup aib masing2. manusia katakan

        Delete
    5. nak buat macam mana dah tak cerdik dan tak ada ilmu

      ReplyDelete
    6. One common theme among the testimonials of people thrilled about their experience on Napa wine tours is the fact
      that the professionals have thought of almost everything, and
      their familiarity and skill maximizes the group's enjoyment.
      Couple escort London are waiting to blow your mind
      away; they are just a click away. Play can influence a child's resilience – his or her ability to handle challenges, overcome adversity and manage stress.
      So make sure you read the reviews, and select a web host company that boasts a
      good track record for service. Then just spend the whole night
      laughing and enjoying each other's company.

      Feel free to surf to my weblog :: esl fun activities for teenagers

      ReplyDelete