• Politik Terkini

    Tuesday, June 3, 2014

    BAN Politik - Saman Malaysiakini Sebab Komentar ?

    Kena saman sebab komentar.. Heran aku.. Dahtu dalam fanpage Najib sendiri berlambak komen negatif mengutuk pemerintahan najib razak.. Saman jerla semua.. Biar penuh mahkamah... Biar kerja hakim dengan kumpul saman komentar jer.. Kes yang high.. Relax dulu... Malaysiakini pun dah maklum, komentar atas tanggungan sendiri.. Setahu aku komentar kat malaysiakini just melalui FB.. So memang boleh kesan..

    Nak komen pun salah.. Kena jadi Pak turut je la.. Semua benda hangguk.. Masuk longkang bersama, mandi air longkang bersama.. Menangis bersama, ketawa bersama...

    Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini menyerahkan writ saman terhadap Malaysiakini berhubung komen pembaca yang disiarkan oleh portal berita itu.



    Writ dan pernyataan tuntutan diserahkan kepada portal berita itu di pejabatnya di Bangsar hari ini.

    Ia menamakan penerbit Malaysiakini, Mkini Dotcom Sdn Bhd; Ketua Pengarang Kumpulan, Steven Gan dan Ketua Pengarang, Fathi Aris Omar.

    Penyaman bersama adalah Setiausaha Kerja Umno, Datuk Abdul Rauf Yusoh.

    Pengurusan kes ditetapkan pada 18 Jun.(malaysiakini)


    6 comments:

    1. aku saman kat sini ko kena saman. hahahahaha

      ReplyDelete
    2. alaaa.... gempak je lebih tu...

      ReplyDelete
    3. ......op! tak jadi nak tulis takut kena saman

      ReplyDelete
    4. nampak sangat dungunya Najib ni,yang buat komentar orang lain bukannya pemilik website tu

      - ahli GAbungan Mamak PenANG)

      ReplyDelete
    5. Hello my friend! I want to say that this post is awesome, great
      written and include approximately all important
      infos. I'd like to see extra posts like this .


      My blog post quality assurance

      ReplyDelete
    6. Hi i am kavin, its my first time to commenting
      anywhere, when i read this paragraph i thought i could also create comment
      due to this brilliant paragraph.

      Stop by my website; post_26363153

      ReplyDelete