• Politik Terkini

    Sunday, June 1, 2014

    BAN Seks - Lelaki Hanya Fikir Pasal Seks ?

    Percaya tak, ramai perempuan melihat lelaki suka "Sex". tak kisah la apa jenis pun.. Yang dalam kepala otak, bila nampak lelaki mesti akan cakap " mesti kuat seks " . Kalau tak kuat seks takde la kes rogol seperti di kelantan. Kes rogol bunuh oleh bangla.. Budak umur 2 tahun pulak tu. Gila nafsu tahap otak masuk denggi.

    Kenapa seks.. sebab nak puaskan nafsu sementara dan nafsu tu sentiasa berulang-ulang datang.. Macam period pompuan.. Lelaki yang bernafsu 1% ni pun dah bengong buat kerja.. Perempuan yang nafsu lagi tinggi, masih bleh kawal. Ketahian apa aku bebel ni....

    Aku cuma nak bagitau.. Seks sebenarnya bukan perkara yang selalu bermain dalam minda lelaki.. Sebab budaya pemakaian gila seksi, tunjuk tetek sampai tersembur.. Pakai skirttt.. Perrrghhh .. Gila bernafsu.. Tu semua membawa pada malapetaka.. Menaikkan syahwat lelaki sekeliling.. Benda tu semua bukan setakat manikkan syahwat lelaki muda.. Semua sekali termasuk...

    So, wajar tak undang-undang mengawal gaya pemakaian untuk mengelak kes rogol. Dan aku rasa hudud paling praktikal untuk dikenakan pada perogol.

    Penat aku taip..


    (9Gag)

    10 comments:

    1. seks itu nikmat.

      ReplyDelete
    2. Aku setuju puncanya hanya dari pakaian yang menjolok mata kenapa jarang kita dengar kaur bangsa bengali kena rogol atau orang yang bernafsu kurang berminat ,sebab pakaianlah punca segalanya

      ReplyDelete
      Replies
      1. sbb tu punca segala maksiat. tengok jela dlm tv. cerita kena rogol then kawin.. tapisan???? haram jaduuuu

        Delete
    3. For the glory of sex!!! Hahahahah

      ReplyDelete
    4. This comment has been removed by a blog administrator.

      ReplyDelete
    5. sex sex juga, 16 orang perogol kat kelantan tu masih lagi bebas! bahaya tu, mesti mereka mencari mangsa baru.

      ReplyDelete
    6. sex ni keperluan tabi'i manusia so kena layan dan hindar dengan betul ..contoh yang dah kawin isteri kena la layan suami sampai puas dan sebaliknya.. tak ade la laki tu liar je mata pandang pompuan.dan bini tu tak le ketagih laki orang.

      ReplyDelete
    7. This Is What You Really Want !!
      Something That Beyond Your Imagination !! >>> CLICK HERE !!

      ReplyDelete
    8. s create the ultimate romantic atmosphere; ideal for honeymooners or
      couples who just want to feel like it's their honeymoon serve
      numerous delicious options for breakfast, lunch, and dinner.

      Eager parents placed their names on childcare wait-lists across the United States.
      From childcare to senior care, special needs, house sitting
      and dog-sitting… this resource will help you balance
      it all with a list of vetted care providers in your area.



      Feel free to visit my web page ... babysitting kids

      ReplyDelete