• Politik Terkini

    Tuesday, June 17, 2014

    BAN Seks - Penuntu Kolej Mengaku Buang Bayi Hasil Hubungan Terlarang !

    Keruntuhan moral.. Aku rasa bukan perkara baru and perkara yang baru nak risau or baru rasa "oh anak aku macam mana".. Modenisasi menjadi santapan harian, menjadi pedoman untuk kejayaan masa depan.. Masalah masyarakat letak tepi, tunggu dekat pru turun bodek tabur duit, suruh mereka melalak menyokong bakal pemimpin pemusnah durjana..

    Kecoh kepoh.. Ni berita semalam.. Berita yang disiarkan dalam berita harian.. Mengaku buang bayi, bayi mati kebiruan.. Tapi gadis dan pakwe dia terlepas..

    Aku tau and faham perasaan gila nak beromen bila mula-mula kapel.. Dah rasa khayal dengan dunia.. Ibarat pakwe ko tu lelaki marhaen sejati nak bawak ko til jannah.. Then mula serahkan segalanya demi cinta yang berputik atas kepala bana.. Hasilnya.... Ada yang good, alim, stok anak mak.. Bagitau mak nak kawin... Tapi kalau yang kepala otak bangkai, pemikiran tengok cerita porno jer.. Mula bodek awek.. Try la ringan-ringan..

    Salahkan mak bapak, salahkan cikgu.. NO.. Tu semua atas jatidiri dan pembawakan diri masing-masing.. Adaptasi diri terhadap keadaan sekitar..

    Moral, jangan jadi budak bangang masuk bandar tunjuk lagak moden bodoh!



    6 comments:

    1. Moral, jangan jadi budak bangang masuk bandar tunjuk lagak moden bodoh!

      ReplyDelete
    2. mahkamah adil pilihan macai umno.

      ReplyDelete
    3. Bodoh PUNYa HAKIM yang jatuhkan hukuman tu, Bodohnya tahap dewa peringkat ke 44. setakat penjara sehari dan denda RM 5,000. Esok-esok ada lagi kes bayi kena buang. Tak boleh disebat je 100 kali sebatan. kenapa susah sangat! Bangang betul si pemantat (lelaki) tu, tahu pancut je, tanggungjawab tak nak!

      ReplyDelete
      Replies
      1. nak masuk parlimen tak?

        Delete