• Politik Terkini

    Thursday, July 3, 2014

    BAN Politik - Melayu Bingai Halau Wakil DAP Masuk Pasar Ramadhan

    Aku ingatkan dah pupus golongan macam ni.. Tapi wujud lagi.. Hadoiii.. Tak paham gaya pemikiran mereka.. Apa masalah kalau ahli parlimen DAP ke bazar ramadhan.. Yang nak disekat ditahan tu apehal.. Apa ada enakmen tertentu untuk menunjukkan masih ada melayu bodoh ker.. Aku orang melayu sendiri malu dengan perangai melayu yang pemikiran cetek macam ni.. Malaysia Demokrasi Bro!

    DAP mendakwa beberapa wakil rakytanya yang melawat bazar Ramadan pada 30 Jun lalu dikasari oleh sekumpulan petugas yang memakai vest dengan logo Umno.

    Mereka dikatakan menghalang dan menghalau rombongan Ahli Parlimen Kluang Liew Chin Tong dan ADUN Mengkibol Tan Hong Pin ketika melawat bazar Ramadan bandar Kluang


    10 comments:

    1. lepas ni mmg popular larrr muka mamat ni.. bajet pembela bangsa la tu..

      ReplyDelete
    2. mamat tu bukan pembela bangsa tapi bangsat

      ReplyDelete
    3. apa yg bangga sgt bleh sekat tu semua.. nak masuk bazar ramadhan kena bagi salam pada tuan rumah dulu ker.. bangang punya meleis. sebab tu susah nk maju.. pemikiran tertutup. ikut kata org atasan jer

      ReplyDelete
    4. umno diakhir zaman

      ReplyDelete
    5. tak lalu aku nak tengok habis rakaman tu... nengok muka macam bodoh bila tengok sikit rakaman tu konpom itu lah rupa melayu boddoh... buat malu bangsa sendiri...

      ReplyDelete
    6. pendukung JDT kottt...

      ReplyDelete
    7. aku pendokong kuat PAS, masih menunggu org2 "mulia" minta surat utk beli juadah buka puasa di kampong baru memandangkan kg bru BN menang

      ReplyDelete
    8. Apasal tak "hentak" je mamat baju biru tu? Bukan besar mana pun badannya. kasi sekolahkan dia sikit. Ini bukan keyboard warrior atau apa, suka-suka blok lagak macam polis, tak bagi orang masuk. buat malu bangsa je.

      ReplyDelete
    9. This comment has been removed by a blog administrator.

      ReplyDelete