• Politik Terkini

    Monday, July 7, 2014

    BAN Sadis - Cemburu, Punca Suami Bakar Isteri Dari JDT

    Berat telinga mendengar, berat mata imginasi keadaan. Berat lagi bahu yang memikul beban suami cemburu buta. Bulan-bulan puasa ni pun nak cemburu buta. Kena la banyak bersabar, bertenang.. Baru jer kahwin seminggu, dah kena naik hantu suami.. So sadis....

    Seorang wanita yang baharu seminggu bergelar isteri, melecur hampir seluruh badan selepas dibakar suaminya di rumah nenek mereka di Kampung Abi Batas Paip, dekat sini, semalam. 

    Lebih menyayat hati, kejadian menimpa wanita berasal dari Johor itu betul-betul pada hari jadinya ke-23. 




    Mangsa yang melecur hampir 85 peratus anggota badan, dirawat di Hospital Sultanah Bahiyah (HSB) di Alor Setar dan keadaannya dilaporkan stabil.

    Menurut nenek suami mangsa, kejadian kira-kira jam 10 pagi itu dipercayai berpunca daripada sikap cemburu cucunya yang mengesyaki isterinya mempunyai teman lelaki lain. (Bharian)

    11 comments:

    1. YA ALLAH TAKUTNYA KAN MACAM2 SEKARANG NIE

      ReplyDelete
    2. kesian gadis JDT. Mohon TMJ bawak lsuami dia dalam terowong JDT

      ReplyDelete
    3. JDT jugak jadi mangsa.. pundek!

      ReplyDelete
    4. Mohon TMJ ambik bini dia jadi bini no 2 selepas edah, baru 23 thn dah kena bakar! Zalim betul suami dia.

      ReplyDelete
      Replies
      1. isteri dia comel seksi sgt kot.. tu meroyan gila

        Delete
    5. Ini bukan suami tapi manusia binatang bila malam nak lubang bini ,baru dapat tahu belun sohih lagi sama ada betul atau tidak yang isteri itu ada kekasih tambahan kita sudah naik minyak kusedahannya kita sendiri rugi ,pertama kita diburu polis kedua kita telepas kesedapan nikmat dan ketiga silap-silap kita akan masuk kedalam pagar besi,rasakan kebodohan sendiri yang buat keputusan ikut nafsu syaitan.

      ReplyDelete
    6. ada seorang wanita mengadu kepada rasulullah yg dia d pukul oleh suaminya, lalu d masa lain Rasulullah bertanya kepada lelaki itu (maksud) "Kenapa kamu memukul isterimu?"....lelaki itu menjawab "dia degil dan tidak mendengar kataku"....lalu Rasulullah bersabda lagi " AKU TIDAK BERTANYA SEBAB KAMU MEMUKULNYA, AKU BERTANYA KENAPA KAMU MEMUKUL ISTERIMU, TEMAN TIDURMU, IBU KEPADA ANAK ANAK MU?"........wallauaklam...byk hadith dari rasulullah yg melarang memukul isteri, jika ingin pukul pun ada kaedahnya. pukul di tempat berdaging seperti betis yg punggong, pukul dgn lembut sbg pengajaran bukn mendenda....aku sedih dgn masyarakat yg suka memukul mendera mnyakiti isteri dan anak2 ni....jabatan agama perlu bertindak pd kes kes mcm ni, bila isteri mengadu perlu d siasat terus dan tindakan cepat, bkn kes asyik bertangguh bertahun tahun tidak selesai.......dan bukan hanya sibuk mengetuk pintu rumah org cari org buat maksiat, itu dosa yg tersembunyi dan kita haram mengintip dosa peribadi org, kecuali kes kes tertentu....sedih sedih sedih....

      ReplyDelete
      Replies
      1. syg anak tangan tangan kan.. syg isteri dodoi dodoi kan

        Delete
    7. Abdul Rahman berkata, berdasarkan siasatan awal , suspek yang juga seorang penganggur berusia 23 tahun itu, dipercayai menyimbah petrol ke badan isterinya sebelum bertindak mencucuh dengan menggunakan pemetik api.

      “Namun api turut menyambar kaki dan tangannya mengakibatkan dia sendiri turut mengalami kesan terbakar kira-kira 20 peratus," katanya.

      Menurut Abdul Rahman, mangsa pula mengalami kecederaan akibat terbakar kira-kira 85 peratus berikutan api menyambar bajunya menyebabkan bahagian pinggang dan kakinya terbakar.

      Katanya, beberapa jiran menolong memadamkan kebakaran sementara menunggu kedatangan bomba dan penyelamat.

      “Mangsa dihantar ke Unit Rawatan Kebakaran, Hospital Sultanah Bahiyah, Alor Setar untuk rawatan rapi sementara suspek masih berada di Hospital Tuanku Fauziah dan akan direman untuk membantu siasatan.

      “Kes disiasat di bawah Seksyen 326 Kanun Keseksaan,” katanya.

      Dalam pada itu, keluarga mangsa sepatutnya mengadakan majlis kenduri kesyukuran semalam bagi menyambut ulang tahun kelahiran wanita tersebut.

      Nenek mertua mangsa berusia 70-an berkata, mereka sekeluarga sepatutnya mengadakan kenduri kesyukuran sempena hari lahir mangsa yang ke 23 semalam.

      Bagaimanapun, mereka sekeluarga dikejutkan dengan kejadian berkenaan.

      Menceritakan semula kejadian, ketika itu, dia baru pulang dari pasar sebelum terdengar jeritan orang meminta tolong dari dalam bilik.

      “Saya kemudian masuk ke dalam rumah dan melihat badan mangsa sedang terbakar.

      “Cucu saya yang cuba memadamkan api itu juga mengalami kecederaan, sebelum membantu mangsa dengan mengambil air dan mencurahkannya ke badan mangsa,” katanya dalam nada sedih.

      pompuan tu pun sama bodo, pegi kahwin lagi tak de kerja buat hapa, memang silap sikit kena la, sebab duit dah habis belanja hantaran kahwin.

      ReplyDelete