• Politik Terkini

    Wednesday, August 6, 2014

    BAN Amazing - Mari Tengok Gaya Tidur Kucing Yang Super Penyayang

    Kucing ni binatang yang manja.. Peminat kucing tahap menggila mesti suka tengok gambar kucing tidur ni.. Yang penggiat pengkhinat kucing mesti naik air tengok kucing.. Aku tak faham kepala otak orang yang suka khianat kucing.. More better ko pergi khianat ulat tedung.. Baru stylo gila.. Ada power skit.. Tak ko mati, ular tu mati..

    Bosan dengan PKR selangor.. Baik aku post gambar kucing.. Pundek, perangai lagi teruk dari kucing.. Bagi memerintah negeri, buat hal. Dia ingat selangor tu khas untuk PKR ker.. Ingat skit, majority PAS.. Bukan PKR... Tu tak dapat malaysia lagi.. Dah tunjuk perangai #BN dihatiku..


    6 comments:

    1. aiiiiii...dh tak sayang bam non ker

      ReplyDelete
    2. Video klip dijaja dan diviralkan ... akhirnya tukang jaja terkantoi sebab:

      1) Kerajaan Negeri Pulau Pinang tidak pernah tahu apatah lagi memberikan kebenaran pesta seumpama itu diadakan dinegeri bawah pemerintahannya.

      2) Tempat dikatakan Pesta Bogel 2014 diadakan ialah di Teluk Kampi Trail . kawasan yang diberitahu oleh KM Pulau Pinang Lim Guan Eng kawasan yang sudah pun diwartakan oleh Kerajaan Persekutuan yang chaletnya dikhaskan untuk kakitangan awam sahaja .. Persoalan dilontarkan .. Bagaimana dan macam mana orang luar boleh ada akses dan menggunakan chalet tersebut????

      3) Pihak PDRM telah pun memulakan siasatan atas aduan dan permohonan khas dari Kerajaan Negeri Pulau Pinang.

      ReplyDelete
    3. cara masak telo dadar bujang...
      1. pecahkan 3 biji telo dlm pinggan plastik
      2. masukkan garam sikit, kacau sampai sebati
      3. pastu goreng dalam kuali panas
      4. makan dgn nasi panas beh ooooooooo

      ReplyDelete
    4. Rocky de Great Flesh vibrator says: ha ha ha ha kikikikikicdm25kikikiki lu memang klaka la hamka.. mana lu ambek gamba2 nih? ha ha ha ha pasal PKR bodo ni (diaorg kan bekas UMNO, so bawak budaya yang same jugak) wa da jumpe ubat sembelit yang paling power.. baca cerita2 PKR Selangor bodo ulang2 lu worang musti muntah @ terberak2. Sekian.

      ReplyDelete
    5. Final amendments to US Commerce Department data released on cheap jordans the 23rd, the third quarter of this uggs outlet year, wholesale jordan shoes US real GDP grew at an annual rate of 5%, higher christian louboutin than the previous estimate of 3.9 percent. This Cheap Louis Vuitton Handbags is the fastest since the christian louboutin shoes third quarter of 2003 the growth rate of Christian Louboutin Daffodile the US economy over the same period of history, much higher than cheap nike jordan shoes generally expected by scientists previously.Analysis Bags Louis Vuitton of Three-quarter US economic growth christian louboutin remise 50% reasons, first by pulling a strong personal and business consumer spending. uggs on sale The Discount Louis Vuitton third quarter of this Air Jordan 11 Gamma Blue year, discount christian louboutin US consumer spending grew at an annual ugg australia rate of 3.2%, the most since the ugg pas cher fourth discount nike jordans quarter of 2013 the fastest. Second, third-quarter US corporate fixed investment grew by 8.9%.The second quarter of ugg boots 2014 the US Discount LV Handbags economy grew at an annual rate of 4.6%. Affected by cold weather in the first quarter of the US economy declined at an annual rate of 2.1%. Economists expect the pace of the US ugg economy in the fourth quarter Christian Louboutin Bois Dore of Cheap LV Handbags this cheap christian louboutin year has slowed, expected annual rate of growth of ugg soldes around 2.5%.

      ReplyDelete