• Politik Terkini

    Tuesday, August 19, 2014

    BAN Gosip - Neelofa Ke Bakal Permaisuri Agong Malaysia Lepas Ni ? Glup!

    Neelofa ada bau bau bacang nak kahwin dengan kerabat diraja.. Aku ada jugak terima wasap yang neelofa nak kawin dengan kerabat diraja kelantan and kemungkinan jadi permaisuri agong malaysia.. Kalau betul... Fuhhhhhhh.. permaisuri tercantik dalam sejarah malaysia kot....
    Kontroversi yang melibatkan pengacara dan pelakon Neelofa yang bakal berkahwin dengan kerabat diraja nampaknya semakin merunsingkan apabila dia tidak mahu memberikan kenyataan langsung berhubung dengan perkara itu.
    Ketika ditemui semasa tamat majlis program 1Malaysia Ikon di Sunway Hotel Resort & Spa hari ini. Neelofa yang dikejar beberapa media, terus sahaja ke pintu lif sambil tersenyum dan hanya mengucapkan ‘Selamat Hari Raya’ kepada mereka yang mengerumuninya.
    Bercakap kepada Astro Awani sebelum ini, Neelofa mendedahkan yang beliau tidak akan membuat sebarang kenyataan sehingga September depan untuk berlaku adil dengan pihak media lain.
    Kemungkinan selepas ini akan ada sidang media khas untuk menjernihkan kemelut yang dihadapi oleh pengacara dan pelakon ini. Sama-sama kita nantikan. (rotikaya)

    8 comments:

    1. masyukkkkkkkk la woiiii

      ReplyDelete
    2. habis tu, hans macam mana!

      ReplyDelete
      Replies
      1. dah takde la woi

        Delete
      2. hans apply jadi driver permaisuri la....

        Delete
    3. This comment has been removed by a blog administrator.

      ReplyDelete
    4. This comment has been removed by a blog administrator.

      ReplyDelete
    5. kalau betol berita ni alhamdulillah lah.....sulte kesayange rakyak kelate dpt permaisuri doh....x kiro la sapo pon jnji sulte ambo ado bini.....syukur

      ReplyDelete