• Politik Terkini

    Sunday, August 17, 2014

    BAN Sadis - Hukum Bunuh Baru Setimpal Dengan Apa Bangang Ni Buat !

    Isu Buang bayi ni bukan isu baru.. Rasanya haritu dah keluarkan enakmen.. Yang mana hukuman mati menanti bagi si ibu yang buang bayi.. Tapi macam mana pulak dengan pasangan yang buat seks bersama tu.. Takkan terlepas kot.. Patut kedua mereka dihukum mati.. Kalau haritu rakyat malaysia kecoh kes dera anak di sweeden.. Kena tangkap bicara mahkamah pelbagai lagi.. Tapi kat malaysia isu dera anak, dera kanak2 di pusat taska.. Buang bayi.. Tindakan tegas takde.. Yang tahu memenuhkan kepuasan nafsu tahap maksima.. Then mula menyesal..

    Tok bomoh yang gila sibuk penyebok cari mh370. Better ko buat kerja amal cari mereka yang buang bayi ni. Tolong polis. 

    14/8/14 - Mayat seorang bayi perempuan yang cukup sifat dan masih bertali pusat ditemui di dalam sebuah longkang belakang deretan rumah teres kira-kira jam 9 pagi tadi di Taman Seri Sg Pelek,Sepang.Menurut Ketua Polis Daerah Sepang Asisten Komisioner Mohd Yusoff Awang berkata,mayat bayi yang dianggar dua kilogram itu telah dijumpai oleh penduduk di situ.Menurutnya lagi,hasil pemeriksaan awal ke atas mayat bayi yang berkulit cerah itu menemui kesan calar pada dahinya dipercayai terkena batu pada longkang.Mayat bayi itu telah dihantar ke Hospital Serdang untuk disiasat.



    7 comments:

    1. tok bomo ckp takde arahan dari kerajaan.

      ReplyDelete
    2. bunuh balik. tu hukuman paling setimpal!

      ReplyDelete
    3. Kesian baby tak berdosa, kalau tak mahu anak tu, tinggalkanlah di masjid atau di tempat2 lain yang orang lain boleh bela atau diserahkan kepada Jabatan Kebajikan Masyarakat.

      ReplyDelete
      Replies
      1. manusia.. bila dah buat salah. kepala otak biul. tak tentu hala

        Delete
      2. aku gi berak dulu jap lagi aku komen

        Delete
      3. berak tu aper?

        Delete
    4. Ye betul kalau dah hanya hukum pmpn je yg lelaki terlepas kemungkinan laki yg sama akan ulang perbuatan dia ngn pmpn lain pula..

      ReplyDelete